Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voldoen prima,veroudering tegen gaan door de elastieken met wat talkpoeder in een plastic zakje even door elkaar te husselen en dan in donkere omgeving bewaren,suc6 ermee,grtz Bel10Ik gebruik altijd post elastieken, gewoon regelmatig vervangen.
Mvg,
Bart
Hoi Frits, Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op jou vraag.
Ondanks dat ik zelf geen glas vleugels heb zou ik ze pas later uitsnijden.
Lees het nu ook, zelf heb ik de rolroeren juist eerst uitgesneden en daarna de vleugel in het glasweefsel gezet:
![]()
Omdat de rolroeren dus al uitgezaagd zijn, hoef je geen losse stukjes glasweefsel meer te verwerken.
Vind ik persoonlijk fijner werken, maar later uitsnijden kan uiteraard ook.
Groeten, Ramses
.
Maar je bent dan toch alsnog losse stukjes aan het verwerken?
Erg leuk detail, om uit te leggen wanneer iemand je zegt dat je motoren niet synchroon oplopen, of op een vliegshow/meeting... als ik gas geef eerst de achterste motor gaat draaien; bij meer gas gaat ook de voorste motor meedoen. Reden is dat ik op oude filmbeelden zag dat voor het taxiën op het water alleen de achterste motor gebruikt werd. Ze eindigen allebei uiteraard wel op 100% bij volgas. ...
In jouw pack zit 11% meer energie ( = spanning × capaciteit), dus jij kunt bij gelijk toerental 11% langer vliegen dan Bart... Ik heb (te vroeg, ik weet het) 4S 2750mAh lipo's gekocht, die wegen ongeveer evenveel als de 3S 3300 die Bart gebruikt.