
Zo zag het er uit na Roden. Je ziet duidelijk dat de zwartgeblakerde randjes van het laser-werk niet zijn weg geschuurd en dan is je lijmverbinding compleet waardeloos.
Ook zie je dat de rompzijkant niet heel veel vlees heeft voor een verbinding. Alleen naar de achterwand, tegen een schot aan, zat het redelijk vast.

Ik heb de ruimte wat groter gemaakt en alles vlak geschuurd

Vervolgens een extra kwaliteits-multiplex verdikking tegen de romp gelijmd (alles met epoxy die er hier nog niet tussen zit))

Van datzelfde multiplex heb ik een nieuwe bevestigingsplaat gemaak met daarop de inslagmoeren. (De extra laag gammaply is alleen om de inslagmoeren een plekje te geven)
Op de voorgrond de oude plaat van waaibomen-klappertjeshout.

Met een epoxy/katoenvezel-papje heb ik dit in de romp geplakt.
En aan de voorkant afgesloten met een extra schotje.

Ik overweeg de romp verder open te laten daar want er zit onder de motor, voor in de romp, wel een luchthapper voor koellucht maar ik had nog geen opening gemaakt en dit gat zit precies achter de regelaar waardoor die zo toch een klein beetje koeling krijgt.(niet dat die het heel zwaar heeft, het is een 120A regelaar en de motor zit nu statisch op net geen 50A)