Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
RDW hoeft ook niet, maar wel voor F1A: en een examen A3 en registratie RWD.Gelukkig bij een F1B alleen de FAI reg en RDW nummer.
Wat ik begreep de RDW wel alleen het examen is vanaf 250 gram.. De discussie van hoogte brand ik mij even niet aan. Zodat eventuele uitspraken niet tegen mij gebruik gaan worden aangezien ik ook SC lid ben...RDW hoeft ook niet, maar wel voor F1A: en een examen A3 en registratie RWD.
Hoe gaan jullie je aan de hoogtegrens van 120mtr houden trouwens?
Hier zie je dat e.e.a. alleen geldt voor RC modellen: https://www.rijksoverheid.nl/binari...delvliegtuigen-vliegen/IenW+modelvliegers.pdfRDW hoeft ook niet, maar wel voor F1A: en een examen A3 en registratie RWD.
Hoe gaan jullie je aan de hoogtegrens van 120mtr houden trouwens?
verstandig, maar toch...De discussie van hoogte brand ik mij even niet aan
verstandig, maar toch...
Zou toch langzamerhand wel een discussie in de SC moeten zijn (als dat al wel zo is, praat ik buiten mijn domein, sorry)
Hier zie je dat e.e.a. alleen geldt voor RC modellen: https://www.rijksoverheid.nl/binari...delvliegtuigen-vliegen/IenW+modelvliegers.pdf
Je kan ze er altijd op aanspreken hoe of watIk heb in elk geval geen weet van of dit in de SC LB überhaupt een aandachtspunt is.
Dat klopt alhoewel meer door onbegrip dan door wijheid aan de kant van de regelgever (komt F2 ook goed mee weg dus) en dan maar een low profile houden lijkt verstandig.Hier zie je dat e.e.a. alleen geldt voor RC modellen
By default. Er staat letterlijk "Vliegt u met (zelfgebouwde) radiografisch bestuurde vliegtuigen?" Dus alles dat niet radiobestuurd is, valt daar niet onder.Waar is de uitzondering voor vrije vlucht expliciet genoemd. Helaas wordt alles op 1 hoop geveegd.
Heb ik al gedaan. Nog geen reactie gezien.Je kan ze er altijd op aanspreken hoe of wat![]()
Dat klopt alhoewel meer door onbegrip dan door wijheid aan de kant van de regelgever (komt F2 ook goed mee weg dus) en dan maar een low profile houden lijkt verstandig.
Maar geld de huidige VV praktijk met radio getriggerde DT dan niet als radiobestuurd?
Het ligt er toch maar aan hoe welwillend en bijdehand de BOA is denk ik dan.
Als je toendertijd met je lontje de hei had aangestoken werd je ook niet vriendelijk ontvangen.Tja, de maatschappij is er niet vriendelijker op geworden,
Dat is natuurlijk niet nodig: wij deden dat dan ook nooit: timer ter hoogte van de vleugel en het lijntje gewoon wat langer, met het steunbuisje vlak bij de deling.Omdat de romp deelbaar is, moest deze timer in het achterste deel worden gemonteerd.
Ik denk toch, gezien de tube op de haak dat hij het gewoon per streng door het spleetje propte: ziet er voor mij niet vreemd uit.En hij is zo klein dat ik me afvraag hoe ik in vredesnaam voldoende strengen voor 50 gram in deze haak gepropt krijg!
De la Pansee vloog voor het eerst op de najaarswedstrijd van 1962.Het model ontwerp is overigens de La Pansee van Johan Schulten