1:1 auto tuning V2

• Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
Aangezien er hier veel te veel geluld word over futtuliteiten zal ik ng es wa foto's posten. Deze keer wa import.... 8)
1.jpg

3.jpg

4.jpg

8.jpg

10.jpg

11.jpg

13.jpg

14.jpg

17.jpg

20.jpg

1.jpg

12.jpg

Veel kijkgenot!! :P :lol: :lol: [/list]

Herman te H. zei:
ik snap niet hoe je zoiets niet mooi kunt vinden :|

beetje empathie voor de dag leggen

't is zelf niks voor mij (ik steek al m'n geld, en dat is er maar weinig in rc)

maar ik vind sommige auto's wel erg goed gedaan en zeer mooi.

als ik zo een auto zou hebben he zou ik er zelfs in slapen:P buurjongen heeft een mooie golf vr6 turbo uit '92 260 pk zelf vind ik de subaru impreza wrx sti erg mooi

gewoon beschaafd tunen daar hou ik van . heb liever een lekker blok onder motorkap dan een 1.4 diesel met sportuitlaat van halfords

wat vind jij beschaafd??

ik vind dit beschaafd kwa Look

bmw5.jpg

bmw3.jpg

dit is een kennis van mijn...
niet meer aan gedaan dan wielkasten verbreed en velgen LATEN maken..
velgen koste al 19 duizend (gulden) maar er kome nieuwe onder..

zijn maar 1 a 2 over de hele wereld pakketen uitgebracht (wielkasten) of je moet ze totaal overnieuw laten fabrieceren..

jammer genoeg zla die tijdje niet meer bij ons de op de club komen of op evementen staan..
laatst evement stond r een bmw met electrice strart.. op afstand.. maar hij had hem in ze 1 staan starte ehm en de auto klapte op de bmw.. meer
dan min. 5 duizend aan schade

las net dat iemand impreza gek was??
subarus.jpg

gedeelte van bijgekomende impreza's voor een jongetje die niet lang televen had en impreza gek was

bedankt%20midlands.jpg

jochie rechts..
andre%20straat.jpg

met deze sub heeft die mee mogen rijden.. was tijd van ze leven dnek ik..

straat/show club kan dus ook iets meer dan straatrace/showen op evenementen.

zie kramer in je msnadres

heb jij toevallig kadet gereden? en vanplan om een audi tehalen?? of is tid een ander

En toch vind ik die BMW absoluut niet mooi.... kwestie van smaak waarschijnlijk, maar als ik 19.000€ zou hebben, ga ik dat niet uitgeven aan een stel wielen voor onder een auto die al zo oud is... Koop van dat geld dan een echte mooie auto, en niet eentje die met wat plastic verknoeid is... Hoe zeldzaam die set dan ook is, ik vind het niet mooi....
Als jij het wel mooi vind, vooral zo houden, ik ga liever nuttig met geld om, en koop er écht iets leuks van...
Greetzz, Robbert

Ieder z'n mening, maar hij heeft wel voor gedeelte gelijk. Plastike shit is ook niet al te mooi moet je in de carrosorie gaten boren wat niet al te mooi is. Als je het mooi wil doen, moet je het laten doen door ABT ofzo, dat is het mooist. :)

Staatn mooie auto's tussen. 8)

Mooie bmw, al is deze kit gewoon een rieger-kit lijkt me... :wink:
Iedereen spreekt hier steeds over plastiek maar het zijn voor 80% polyester opzetstukken die ingepolyestert worden he. 19000 gulden vo die velgen is veruit sterk overdreven lijkt me hoor... :roll:
Mooie actie van de mensen met de impreza's!! :lol: :lol:

polyester is een kunststof, plastic in de volksmond....

Greetzz, Robbert

Alle vooruit das de eerste dat ik hoor dat polyester plastic is...
Glasvezel is toch gene plastic he :roll:

TJa..... och....wat zal ik zeggen.....

ik hou niet zo van al die jochies die na het zien van "the fast and the furious" allemaal hun golfjes, civic's kadetjes astra's enz opleuken met een "verstelbare"alu-heckspoiler, brede velgen en lage spoilers, illegale neons onder de auto en van die lelijke achterlichten met spiegels rond de lampjes... de auto's worden er maar zelden mooier van, en nog minder vaak meer waard dan het geld dat er ingepropt is...

Niet mijn smaak, sorry

IMG00034.JPG

Niets plastics aan.... alles metaal... :oops: :rolling:

Vergeet niet dat steeds mee auto's van tegenwoordig niet meer het "traditionele" ijzeren plaatwerk hebben... ;)

Mijn ma heeft een mini, een mini kensington. Eem speciale uitgave met open dak, geen cabrio. Met roestvrijstalen uitlaat, ding maakt mooi geluid. 8) Hij is op de uitlaar na helemaal orgineel. :)

Foto heb ik niet.

groet,
Cees

Kijk, die mini's zijn dan weer wel übergeil!! super. Kyosho T5, jij hebt dezelfde smaak als ik, jij snapt het :D

Greetzz, Robbert

mini's ruleren.
bij mij in de straat staan 3 leuke oude mini's met engelse vlak op zn dak, aantal zijn motorisch getuned, en andere gooien er liever 3000 watt aan audio in en lig regelmatig te trillen in me bed als ze weer es wat te vieren hebben.
om de hoek staat nog een zeer strak getunede subaru impreza met 347 PK, foto's komen nog...
stukje verderop een VW golf met turbo die een porsche eruit rijd (filmpje van gezien van de eigenaar).
verder bij mij in de buurt, strakke MR2, PRACHTIGE Nissan 200SX (mijn favo auto...ga ik later ook nemen).
en soms op de hoek een Chevrolet Camaro, die van het oudere type, die met ENORM kabaal wegrijd altijd, echt het geluid waarbij je zegt: American Musscle (2 fast 2 furious...).
Oja er staat 4 straten verderop een Nissan Skyline R33 (dat ding is echt geil:D), heb er een keer in mogen meerijden, heeft 595 PK onder de motorkap liggen gelevert door een met druk verhoogde twinturbo en chiptuning, we reden driftend de snelweg op, was heerlijk gevoel, heb er foto's voor, als er intresse is zeg je het maar, dan post ik wel wat.

Groet, Thierry.

p.s. plaats binnenkort wel wat foto's van de genoemde auto's.

Back