19 juni 2011, Berenvliegen in Weert: piloten gevraagd

Richard ik (beter gezegd mijn vrouw) heb 10Kg fruitella geregeld om te droppen, zou fijn zijn als ik wat versterking had, anders moet ik de hele emmer zelf droppen. Vorig jaar een grandioos succes!! Frank heb je fruitella's al?

Groeten,
Alex

Nee Alex, nog niet gehaald. Hoeft ook nog niet, want we moeten ook een reclamedoek daaro gaan ophalen. Het is nog 5 weken te gaan...
Berto, waarom niet in 2008?

Ik hoop dan net aangekomen te zijn met de sleurhut ergens in Spanje voor een week of 2 a 3 strandhangen :D

Zowel 13 mei als 15 juni heb ik een F3A-X wedstrijd, erg jammer, anders had ik best mee willen doen, afgelopen zondag ook nog iemand blij gemaakt;

P5110091.jpg

Grt.

Even dit topicje de aandacht geven die het verdiend..
Naast de berenvliegers zijn ook toestellen welkom die snoepjes kunnen droppen.
We hebben 10 kg te droppen (zit niet eens drop bij ;-) dus hoe meer vrachtruimte hoe beter.
Is het iets om met een heel squadron toestellen de jeugd te bestoken..?
Ik hoor het wel. Jullie kunnen me vinden.

Frank

Beste mannen in Weert,
Delta Oss wil dit jaar ook graag weer een Berevliegdag organiseren voor de jeugd.

Zijn er vliegers die niet in Weert kunnen, maar op een andere datum in Oss zouden kunnen helpen? De datum staat nog niet vast.

Het is absoluut niet bedoelt om vliegers uit Weert weg te halen, alleen om eens te polsen.

Beste jongens uit Oss,

Ik begrijp het niet helemaal. Zondag 18 Mei heb ik berengevlogen bij Pampa's. Op Vaderdag ga ik dat doen in Weert. Als Oss een berenvliegdag organiseert wil ik graag daar ook mijn medewerking aan verlenen. Als Oss en Weert op een andere dag georganiseerd worden dan is er toch geen probleem?

In ieder geval tot Zaterdag!
Alex

Frank uit je berecihten begrijp ik dat de fruitella's aangekomen zijn (inclusief spandoek)? Ik ben er helemaal klaar voor. Kan per keer zo'n kilo meenemen dus als er verder geen snoepvlieger zijn vlieg ik wat vaker. Groeten, Alex

PS Mijn vrouw wilde graag haar schmink spullen meenemen, om eventueel wat kinders te schminken, bij pampa's was dat een groot succes. Ze heeft een profesionele grimeercursus gevolgd. Hoe kijk jij daar tegen aan?

Beste Alex, is inderdaad ook geen probleem.
Alleen vermeld om te onderstrepen dat er geen concurrentie is.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Ik zal binnenkort een draadje openen voor Berenvliegen in Oss

Wat mij betreft alleen maar leuker als er veel berenvliegmeetings gehouden worden, al is het alleen maar om de (prille) jeugd te raken voor onze prachtige hobby.

Bij ons op de club (RVB) word er ook een berenvliegmeeting gehouden alleen daar word geen externe aandacht aan geschonken (jammer) en ook geen gastvliegers voor uitgenodigd (ook jammer).

Hey Robke,

had je al een datum in gedachten. Afhankelijk daarvan wil ik gerust ook met wat ludieke toestellen komen (indien gewenst).

Groetjes,

Davy

Frank uit je berecihten begrijp ik dat de fruitella's aangekomen zijn (inclusief spandoek)? Ik ben er helemaal klaar voor. Kan per keer zo'n kilo meenemen dus als er verder geen snoepvlieger zijn vlieg ik wat vaker. Groeten, Alex

PS Mijn vrouw wilde graag haar schmink spullen meenemen, om eventueel wat kinders te schminken, bij pampa's was dat een groot succes. Ze heeft een profesionele grimeercursus gevolgd. Hoe kijk jij daar tegen aan?

Met de fruitella's is het geen probleem.
Laat dat bedrijf nu net langs het bedrijf van onze voorzitter zitten...

En Ilse moet komen schmincken. Ik had daar nog niet op gereageerd, maar doe maar wel ja. Graag. Dan zoeken we hier nog wat dames die evt mee willen doen.
Het idee van de pannenkoeken, zoals bij Davy op de Pampa gaan we ook overnemen.

He Robke, leuk dat jullie weer willen gaan berenvliegen.
Ik weet donders goed dat je berichtje niet bedoeld was om in elkaars vaarwater te zitten. Ik weet hoe dat gaat als je wil lobby-en.
Berenvliegen is van oudsher een idee van jullie club. Daar hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt. Ik hoop dat er nog vele clubs in Nederland en Belgie zullen volgen.
Tja, als je iets wilt organiseren, dan moet je er wel energie in steken. Maar daar krijg je ook heel veel voor terug. En dat hoeft lang niet altijd in euro's uitgedrukt te worden.

Overigens, de vraag blijft overeind om toestellen naar Weert te krijgen. Zowel om snoep te droppen, als om knuffels te vliegen.

Mvrgr
Frank

We hebben nog een week te gaan.
Berenpiloten zijn nog steeds welkom.

Er is ook de mogelijkheid om al daags ervoor te komen, want we hebben een kampeermogelijkheid. We hebben op zaterdag 14 juni nl een clubdag en ook hier geldt: hoe meer zielen hoe meer vreugd. We gaan wat paaltjesrammen en heel veel vrij vliegen.
's Avonds een gezellige BBQ.
Geef aub wel voor komende woensdag door of je wil deelnemen aan de BBQ (10,- pp incl drank) en met hoeveel personen.

mvrgr
Frank

Diegene die nog nooit beren hebben gevlogen.
Even voor de duidelijkheid.
Het is voor die kinderen een heilig beertje.
Je moet altijd vragen of hij over de kop mag.
Anders gaan sommige over de rooie.

Je moet soms al praten als brugman om de beer mee te mogen nemen. 8O
Je moet dus wel een beetje mee kunnen voelen met die kinderen.

Oud bericht maar lees deze nu pas.

Dus als je hem de grond in boort staan er 2 te huilen?:lol:

Back