Frank uit je berecihten begrijp ik dat de fruitella's aangekomen zijn (inclusief spandoek)? Ik ben er helemaal klaar voor. Kan per keer zo'n kilo meenemen dus als er verder geen snoepvlieger zijn vlieg ik wat vaker. Groeten, Alex
PS Mijn vrouw wilde graag haar schmink spullen meenemen, om eventueel wat kinders te schminken, bij pampa's was dat een groot succes. Ze heeft een profesionele grimeercursus gevolgd. Hoe kijk jij daar tegen aan?
Met de fruitella's is het geen probleem.
Laat dat bedrijf nu net langs het bedrijf van onze voorzitter zitten...
En Ilse moet komen schmincken. Ik had daar nog niet op gereageerd, maar doe maar wel ja. Graag. Dan zoeken we hier nog wat dames die evt mee willen doen.
Het idee van de pannenkoeken, zoals bij Davy op de Pampa gaan we ook overnemen.
He Robke, leuk dat jullie weer willen gaan berenvliegen.
Ik weet donders goed dat je berichtje niet bedoeld was om in elkaars vaarwater te zitten. Ik weet hoe dat gaat als je wil lobby-en.
Berenvliegen is van oudsher een idee van jullie club. Daar hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt. Ik hoop dat er nog vele clubs in Nederland en Belgie zullen volgen.
Tja, als je iets wilt organiseren, dan moet je er wel energie in steken. Maar daar krijg je ook heel veel voor terug. En dat hoeft lang niet altijd in euro's uitgedrukt te worden.
Overigens, de vraag blijft overeind om toestellen naar Weert te krijgen. Zowel om snoep te droppen, als om knuffels te vliegen.
Mvrgr
Frank