1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Ik krijg een melding dat het adres niet kan worden gevonden. Heb het expres nog even op een andere computer geprobeerd. Doet hij het ook niet (ook verschillende adressen geprobeerd, zowel mach.nl als mach-heemstede.nl als machheemstede.nl )

Mach site bij mij nu ook weer online:p + robert heb me auto nog niet en al had ik hem hoe snel ik ook bouw, ik kan niet rijden zolang een zeker persoon (zal de naam van niet noemen, maar de meesten weten wel over wie ik het heb als het om uitlenen van spullen gaat;) ) mijn zender nog heeft

Laatst bewerkt:
Hoi Iedereen,

Voor de webstrijd van Zondag as mis ik nog een hoop rijders, voor de 1/10 mod en stock mis ik er nog een heleboel en voor de SWIFT klasse mogen er ook nog wel een paar bij.

Ga naar de website van de mach-heemstde.nl en schrijf je snel in kan tot vrijdag avond 19.00 uur.

En niet te vergeten de 1/12 modified Stephan... Daar hebben we er ook nog maar drie...

Joost.

Yups... En vooral de jouwe... Maar ehh... Back on topic... Iedereen inschrijven voor de 1/12 modified mensen, we komen flink wat mod rijders te kort...

COME ON!!! DARE TO GO FAST!!!

Joost.

Is het serieus zo dat er 2 kwalificatie`s en 2 finale`s gereden worden? Dat betekend dat iedereen met 1 accu training voor de kwali`s 25 minuten kan rijden over de heledag?

Ik vind dat best weinig! Moet zeggen dat ik erop gehoopt had dat we juist iets meer konden rijden. Maar zie nu ook waarom het niet kan er zijn best veel klasse`s, 8 stuks kan dat kloppen? Waarom zoveel? Zijn er genoeg mensen om al die klasse`s te vullen? Denk dat er meer baat bij is als er wat minder klasse`s zijn en wat meer gereden kan worden. Maar ik weet het niet hoor. Vind het super dat jullie het opzetten, heel netjes maar twijfel of 8 klasse`s op een dag gaan slagen? Ik moet een uur rijden om er te komen dat betekend dat ik dus langer achter een echt stuur zit dan die van mijn zender.

Ik richt deze reactie "positief", ben even benieuwd naar de reden waarom.

Groeten Stefan.

Laatst bewerkt:
1 uur Stefan??
ik doe er maar net een uurtje over en woon nog zo'n 34 km verder dan jij
hahaha

denk dat we het gaan bekijken hoeveel rijders van de diverse klassen daadwerkelijk zullen inschrijven /komen opdagen
we zien het vanzelf wel.
als we maar lol hebben

och jee Joost K is er ook
eh..........protemennee meenemen?? hahahaha....geintje

kom net uit Kerkrade bij racing paradise vandaan
goed nieuws voor de 1:12 stock. voor zover ik weet komt er weer een EK 1:12
en wel daarro !!! toppertje toch?

Laatst bewerkt:
Hugo, had ik al gehoord via Pascal van Racing Paradise ja. Had me al ingeschreven voor de Masters, maar nu blijkt dat dat de EK 1:12 wordt/is. Ik hoop open, want ik heb geen EFRA licentie. Maar goed. Weer ontopic. Zit te denken om zondag ook nog ff mee te rijden, in de stock 1:12. Kan tot morgenavond inschrijven toch?

Martijn

dat moet een ieder voor zich zelf weten , uiteraard !!

ja tot morgenavond 19 uur +/- ahahah

eh..........Martijn, denk wel dat je een EFRA licentie nodig hebt want het is dan tenslotte een EK en dan is men als rijder verplicht om een EFRA licentie te hebben om te mogen deelnemen

maar helaas begrijp ik heel goed wat je bedoeld
hoop toch dat dit niet veel mensen "afschrikken" om mee te doen

we zien wel

Rick en ik doen in ieder geval de wedstrijdleiding / timekeeping uiteraard samen met nog een stapeltje andere vrijwilligers

Las eerst dat Frans zei dat het wellicht een "open" EK zou zijn. Maar hij heeft net gereageerd en je hebt dus inderdaad een EFRA licentie nodig. Aangezien ik geen NOMAC licentie had afgelopen jaar, dan kost me dat 55 (EFRA) en dan nog eens 30 (voor het niet hebben van een NOMAC licentie). Totaal dus 85, inschrijfgeld 40, dus 125 voor een EK, hmmmmmm. Wordt het wel een kostbaar geheel....

klopt niet helemaal
voor de licentie kan wat geregeld worden via de Limac, maar das nog erg vers en niet duidelijk
maar ja, de EFRA kost 55 en meedoen aan een EK kost 75 eurie
ja is aardig aan de rpijs das een feit
maar dan rij je wel mee met een Europees Kampioenschap

maar er hangt een prijskaartje aan, ja
helaas dat is nou eenmaal niet anders bij EK's

Kom op Mannen inschrijven voor onze Open club webstrijden ga naar de MAch Site en schrijf je in. en Stefan het is wel een uur rijden maar het wordt wl heel gezellig......

Stefan je krijgt van mij een lekker kop koffie. (Hugo jij ook nog hoor)

gr

Stephan

Laatst bewerkt:
das een feit,
daar gaan we met z'n allen ons best voor doen, om het zo gezellig mogelijk te maken
maar dat houd ook in: hoe meer zielen hoe meer vreugde........toch?

Ik ben er altijd voor de gezelligheid en het racen natuurlijk! En het naar Haarlem komen is geen probleem. Er zijn alleen mensen die door deze opzet niet komen. En dat vind ik jammer, hoe meer zielen hoe meer vreugde. En als iets niet genoemd wordt dan zijn jullie er ook niet van op de hoogte. Dus daarom dat ik het even op tafel gooide.

Stefan.

Indeling Wintercup

Hallo allen, ik zie dat er wat discussie ontstaat over de heatindelingen.

Vanuit de organisatie hebben we voorlopig gekozen voor de opzet met 2 kwali's en 2 finales. Dit komt vanuit het feit dat we 7 klasses hebben gedefinieerd. We hebben juist voor 7 klasses gekozen om bij voorbaat niemand uit te sluiten. Mocht as. zondag blijken dat er voor bepaalde klasses te weinig animo is kunnen we altijd nog besluiten het aantal klasses te beperken en een kwali toe te voegen.

Voor nu wachten wij dus af hoe as. zondag verloopt.

Ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is en hoop jullie allen zondag te zien bij de wedstrijd.
Voor al jullie overige vragen wil ik jullie graag doorverwijzen naar elektro@machheemstede.nl te vinden onder het kopje 'contact'.

Groet Niels

Back