ik kan er niets aan doen dat je niet binnen geraakt met een hotmail of g mail adres ik ben ook maar een gewoon lid zoals de meeste.
er is ook nog niemand aan het bouwen dus je hebt nog niets gemist hoor.
de enige die toe gezegt heeft is luc ( newbie )
maar normaal zou het 2017 topic open gezet zijn voor publiek en kan je het volgen .
dan kan je ook zien hoe bitsig het er soms aan toe gaat en dat kunnen de meeste wel missen denk ik.
moest luc of iemand beginnen laat ik het zeker weten en hou jullie op de hoogte.
wat de fluit betreft maak je daar ook geen zorgen over want die bouw ik gewoon af , er is in mijn ogen niets mis met dat model buiten het onderwaterschip maar dit zie je tog niet want waarschijnlijk ga ik er tog een waterlijn model van maken.
Dirk,
dank hiervoor, ik kon er tot gisteren als gast nog wel op, inmiddels ben ik permanent verbannen. Ik ga me ook niet in bochten wringen en andere email adressen aanmaken om erbij te mogen.
Ik zou je inderdaad dankbaar zijn als je bereid bent de voor ons nuttige informatie door te sluizen. De kritiek die ze geven houdt je wel scherp, maar je moet stevig in je schoenen staan om je niet te laten demotiveren: dit is aan jou wel besteed denk ik.
Grt
Diederik