24 juni 2012: 4e truggycup in Ee, Friesland (let op, Truggy, Buggy en vrije klasse)

De nieuwe kap is inmiddels ook gereed :)

481294_466362516726411_1418150134_n.jpg

Met dank aan www.customracingdecal.com

Ziet er idd niet slecht uit. Impact zones mooi aangeduid met een rode driehoek ;).

Blijf gespoten body toch mooier vinden omdat ik vind dat de kleuren dan veel feller zijn.
Al zal een bodywrap mss wat meer stevigheid geven?

Deze kap is de standaard Mugen met wrap, dat zou wel sterker moeten zijn dan een gespoten kap. Als dit net zo sterk is als mijn vorige kap (J-Concepts Illuzion) dan ben ik 100% tevreden. Mijn huidige kap heeft na 1,5 seizoen nog geen scheurtje, alleen wat beschadiging aan de buitenkant maar daar valt mee te leven.

Heb nog geen enkele auto zolang gehad :p.
Maar 1.5 seizoen is echt wel lang met 1 body. Weet nog van mijn elektrische truggy dat die vrij snel begon in te scheuren. Met mijn huidige body is het veel beter gesteld :).

Wat ik wel doe is de hele body intapen, zodat ze ook wat sterker wordt dan standaard.

Hoe zijn de weersvoorspellingen voor volgend weekend?
Als het redelijk weer is wil ik de afstand nog overbruggen. Geen goesting om in totaal 8 uur in de auto te zitten om dan helemaal uit te regenen :).

Mijn oude body was niet getaped alleen een stuk ductape bij de body posts. Hij heeft nog geen krimp gegeven ondanks diverse harde klappers. Kom maar eens kijken hoe goed die kap er nog uit ziet en vooral hoe sterk hij is.

De voorspellingen voor volgend weekend zijn redelijk goed, er wordt redelijk weer verwacht maar wel nog steeds kans op buien. Beste is om een dag of 3 van tevoren eens te kijken hoe de verwachting dan is. In mijn ervaring is de voorspelling vanaf een dag of 3 redelijk nauwkeurig.

Meestal kijk ik op weeronline:
Weer, buien radar Dokkum. 14 daagse weersverwachting Dokkum

Hmm, het weer ziet er al minder goed uit.

9mm regen op grasveld wordt volgens mij een onherroepelijke modderpoel...
Om in de regen te gaan staan vind ikhet toch net wat te ver... (Ja, die belgen zijn dikke wussies :)).

Nog even afwachten met het weer, als de wind draait kan de verwachting voor zondag ineens anders zijn. Heb al zo vaak naar die voorspelling zitten kijken, verwachting was bar en boos...maar hoe dichterbij we kwamen hoe beter de verwachting werd.

Je kan je inschrijven tot en met zaterdagavond ;)

idd in de modder spelen kunnen we thuis ook bij mij in de tuin :D haha

Nee het is inderdaad ver, als ze regen geven kom ik ook niet ondanks mijn leuke positie in het klassement.

Volgende in Oss, is al wat dichterbij voor ons :)

haha dat is ook waar :)
Maar daar kunnen Stef en ikzelf gemakkelijk naartoe eh ...

Echt regen regen geven ze eh amai :O

Mijn truggy staat gereed hoor :).

Was mijn 2de truggy die ik nu eindelijk eens gedemonteerd heb.
Dit gaat mee als spare parts.

Mijn 2e auto is gewoon helemaal RTR, als het slecht weer is rij ik simpelweg met mijn reserve auto :)
Gaat er iets kapot dan schroef ik de hele voorkant of achterkant over, net wat het snelste gaat...

Maar dit is inderdaad ook een idee, gewoon in onderdelen meenemen, scheelt het demonteren wanneer je een bepaald klein onderdeel nodig hebt.

Back