Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
24 juni 2012: 4e truggycup in Ee, Friesland (let op, Truggy, Buggy en vrije klasse)
Deze kap is de standaard Mugen met wrap, dat zou wel sterker moeten zijn dan een gespoten kap. Als dit net zo sterk is als mijn vorige kap (J-Concepts Illuzion) dan ben ik 100% tevreden. Mijn huidige kap heeft na 1,5 seizoen nog geen scheurtje, alleen wat beschadiging aan de buitenkant maar daar valt mee te leven.
Heb nog geen enkele auto zolang gehad .
Maar 1.5 seizoen is echt wel lang met 1 body. Weet nog van mijn elektrische truggy dat die vrij snel begon in te scheuren. Met mijn huidige body is het veel beter gesteld .
Wat ik wel doe is de hele body intapen, zodat ze ook wat sterker wordt dan standaard.
Hoe zijn de weersvoorspellingen voor volgend weekend?
Als het redelijk weer is wil ik de afstand nog overbruggen. Geen goesting om in totaal 8 uur in de auto te zitten om dan helemaal uit te regenen .
Mijn oude body was niet getaped alleen een stuk ductape bij de body posts. Hij heeft nog geen krimp gegeven ondanks diverse harde klappers. Kom maar eens kijken hoe goed die kap er nog uit ziet en vooral hoe sterk hij is.
De voorspellingen voor volgend weekend zijn redelijk goed, er wordt redelijk weer verwacht maar wel nog steeds kans op buien. Beste is om een dag of 3 van tevoren eens te kijken hoe de verwachting dan is. In mijn ervaring is de voorspelling vanaf een dag of 3 redelijk nauwkeurig.
9mm regen op grasveld wordt volgens mij een onherroepelijke modderpoel...
Om in de regen te gaan staan vind ikhet toch net wat te ver... (Ja, die belgen zijn dikke wussies ).
Nog even afwachten met het weer, als de wind draait kan de verwachting voor zondag ineens anders zijn. Heb al zo vaak naar die voorspelling zitten kijken, verwachting was bar en boos...maar hoe dichterbij we kwamen hoe beter de verwachting werd.
Mijn 2e auto is gewoon helemaal RTR, als het slecht weer is rij ik simpelweg met mijn reserve auto
Gaat er iets kapot dan schroef ik de hele voorkant of achterkant over, net wat het snelste gaat...
Maar dit is inderdaad ook een idee, gewoon in onderdelen meenemen, scheelt het demonteren wanneer je een bepaald klein onderdeel nodig hebt.