24 juni 2012: 4e truggycup in Ee, Friesland (let op, Truggy, Buggy en vrije klasse)

Als het echt 80 % neerslag blijft voor as zondag ben ik er ook niet. Haha.

Hmm, het weer ziet er al minder goed uit.

9mm regen op grasveld wordt volgens mij een onherroepelijke modderpoel...
Om in de regen te gaan staan vind ikhet toch net wat te ver... (Ja, die belgen zijn dikke wussies :)).

En een paar uurtjes later....de voorspelling is alweer helemaal anders. Wacht gewoon tot zaterdagmiddag en kijk dan naar de voorspellingen, dan is het pas een redelijk nauwkeurige voorspelling.

Ik wacht ook gewoon af.
Alles is gereed, gewoon inladen en ben gereed.
Als het weer meevalt ben ik er :).

Er is geen elektriciteit voor handen zeker?

Waar zie jij dan dat het beter wordt mario, ik zie steeds meer regen, vergeet niet dat er in Ee waarschijnlijk geen dak op de te maken stelling is , zou wel willen weten of die er ook echt gaat komen, anders haak ik ook af

Vanmiddag werd er nog 11mm verwacht, nu 6mm...dat scheelt de helft.
Maar goed, laten we het weer gewoon even rustig afwachten.

Waar zie jij dan dat het beter wordt mario, ik zie steeds meer regen, vergeet niet dat er in Ee waarschijnlijk geen dak op de te maken stelling is , zou wel willen weten of die er ook echt gaat komen, anders haak ik ook af

Er is geen dak op de rijders stelling... Maar het is een buiten sport!
Als er een paar druppeltjes vallen dan trek je gewoon een regen poncho van de Action aan; die kosten 0,15€ !

Trouwens Ee ligt vlak aan de waddenkust; regen valt meestal verder landinwaarts.. Dus stel je niet aan en kom gewoon!

We hebben in België geen Action, das oneerlijke concurrentie :p.

Neerslag staat op 85% en 15mm. Denk dat ik stilaan andere plannen ga maken voor dit weekend :oops:.

idd heb me daarom ook niet ingeschreven Stewie :)

Zaterdag gaat het wel mooi/droog worden, ga ik wel eens rijden met de Cougar in Merchtem.

De afstand, het weer, gecombineerd met geen dak op de stelling en dure RC spullen maken toch dat de oppoffering net te groot is.

Denk dat ik zaterdag met Kurt meega en met de cougar ga rijden in Merchtem.
Nog eens zoals vanouds dikke fun met de 1/10de :).

Kan zijn dat de MBX6R met alpha meegaat en ik op de terugweg stop in Sterrebeek :).

Ik blijf denk ik onder mijn tentje staan tijdens het rijden ;)
Maar serieus, ze voorspellen echt wel pokkeweer...hoop dat het nog enigzins gaat veranderen.

Goed nieuws; de rijderstellinng is wel (!!) overdekt! De baan is klaar en ligt er mooi bij! Veel jumps, lekker ruim en overzichtelijk. Eén mega-jump en meerdere kleinere! En genoeg ruimte voor de rijders pits.... Er was al aardig wat volk op de camping ook!

Wel relaxt dat de stelling overdekt is. Dat me auto door de bagger gaat kan me niet zoveel schelen. Schoonmaken doe ik toch na elke race. worden er dit keer denk ik 2 als ik een setje banden kan lenen voor de buggy doe ik daar ook b bij mee.

Welke banden heb je nodig Kevin?
Ik heb AKA M S SS..
Ik heb besloten gewoon te gaan naar Ee. Aangezien de rijders stelling overdekt is!!

De organisatie heeft veel werk verricht!

Back