Hoi,
Even wat meer uitleg over het contact dat ik met hem heb gehad. Ik heb hem bvb opgebeld over de zaken die hier aan de orde komen, maar hij vind zelf dat er niets mis mee is.
Een uitspraak over de uitlaat "Waar zeur je nou over, die uitlaat zie je toch niet als hij gemonteerd is".
Een uitspraak over de kapot geslagen lagers,"Daar kan niets mis mee zijn want het functioneerde hier goed".
Een uitspraak over de pitch compensator "Mischien zit het gat iets uit het midden, maar hij werkt toch".
Ik heb me er bij neergelegd dat ik een 2000 Euries in de vuilnisbak heb gegooid. Met een week of wat hoop ik te vliegen met het ding en er veel lol aan te beleven. Als ik met een topic zoals deze mensen kan waarschuwen voor deze jongen dan heb ik mijn doel bereikt.
Wat betreft de Turbine van Jakadofsky, hij bezoekt met zijn eigen heli veel heli-meetings. Als je zo'n heli op een afstand ziet staan en ziet vliegen dan zie je echt niet of er een gefreubelde uitlaat in zit. Dan ziet het er indruk wekkend uit. Hij vliegt met reclame van Jakdofsky rond dus dat wordt door veel mensen gezien. Dus of hij nou goede of slechte heli's verkoopt Jakadofsky verkoopt wel meer motoren door hem.
Als je een topic als dit op bv. Runryder zet dan wordt je als klager compleet afgebrand. Waarom...???? Heel eenvoudig omdat er slechte ervaringen zijn op dat forum. Handelaar A maakte handelaar B zwart op het forum waardoor handelaar B geen spullen meer verkocht.
Er is door een Duitser een topic gestart over deze Soelner, ook weer de zelfde slechte ervaringen, deze man is zoals ik al zei...afgebrand en niet de handelaar.
Als ik zelf mijn rotorbladen kapot vlieg, kan altijd gebeuren toch..... Door deze reclame hoef ik echt niet te verwachten dat ik nog bladen bij hem kan kopen. En zoals ik al zei, waar ik ze zelf weg moet halen.... Geen idee.
Grtz Peter