Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
als iemand een prima 14 of 15T pinion over heeft 32pitch en geschikt voor een 5mm as.
kun je die dan meenemen naar purmerend?

ik weet niet eens of ik met de MMP + novak 4.5HV gaat rijden zondag a.s.
ik zit nog op 5.5mm goudpluggen te wachten.

mocht ik optijd die pluggen binnen hebben en het is droog genoeg dan wil ik het wel proberen een heat.

pinions heb ik niet..

maar ik denk toch dat ik gewoon met mijn waterproof VXL setje gaat rijden
als het te nat is..

maar als het een prima 14T pinion is wil ik em graag van je overnemen zondag

ik heb maar een sticker op de motorkap geplakt voor het geval dat er nog een rode slash is kijk ik weer naar de verkeerde :rolleyes:

Ik zie hier diverse namen die zeggen mee te doen maar vind deze niet in de inschrijvigen terug.

De inschrijving sluit zaterdag avond 22:00!

Ps kijk allen even goed naar het tijdschema zodat je zondag niet te laat bent!

net klaar met me diff dikkere olie erin hij was leeg ben er helemaal klaar voor nu het weer nog zag net op mvw dat ze aan het dweilen waren
op de webcam van hun site ach hij blijft wil schoon zo geen bluber
alleen nattigheid haarnetje erover heen klaar is ie

Laatst bewerkt:
baan droogt snel weer op. Kom er net vandaan en was 1 hoosbui, voor de rest prima berijdbaar zonder plassen. Morgen wordt het gewoon lekker weer, voorspellingen zijn redelijk droog dus wordt een lekker dagje!

leuk ook om gelijk hun trainning sessie te kunnen volgen op mylaps..
richard kema zag ik met een 29.1 snelste ronde, andre vd steen met 30.7 4x4 shortcourse

edit: voorlopig maar weer mijn waterproof VXL motor + regelaar terug geschroefd. ik vind het toch nog een beetje risky om met dit natte weer de hagelnieuwe MMP + novak 4.5 te gebruiken..

Net de laatste dingen aan de truggy gedaan. Toch maar een 13t pinion erop gelegd ipv de 14. Kan altijd nog terug, maar ik denk dat 63 km/h wel genoeg is op de baan. Auto is voor de rest vrij basis afgesteld. Diffs op 7-10-2, reageert erg goed op stuur en knalt met veel vermogen weg met een beetje ontlading op de voorwielen. Schokdempers op 40 wt, ik heb een extra setje dempers bij met 45 wt.
Nu maar hopen dat alles heel blijft.....

leuk ook om gelijk hun trainning sessie te kunnen volgen op mylaps..
richard kema zag ik met een 29.1 snelste ronde, andre vd steen met 30.7 4x4 shortcourse

edit: voorlopig maar weer mijn waterproof VXL motor + regelaar terug geschroefd. ik vind het toch nog een beetje risky om met dit natte weer de hagelnieuwe MMP + novak 4.5 te gebruiken..
Dat waren een paar rondjes met de revo. Had de goede bande per ongeluk thuis gelaten.
Ik rij met de transponder van michel in mijn slash. Snelste ronde 29.55

Hallo iedereen,

Hoelaat moeten wij morgen aanwezig zijn? Ik kan wel dat hele topic door gaan spitten maar ben ik weer een half uur bezig. Dus wie kan mij vertellen hoe laat we er zijn moeten? Dacht dat ik iets van 8:15 tot 9:15 aanmelden was. Kan iemand dit zsm. bevestigen?

Alvast bedankt, en tot morgen! :)

Vanmiddag even een uurtje gereden. Belooft een hele mooie dag te worden met spannende races en een goede stemming. Tot morgen. Heb er rete veel zin in!

Helaas ga ik er vandaag niet bij zijn, ik werd zojuist wakker met een knallende koppijn. Veel plezier, ik hou jullie online in de gaten!

Groet,

MadCow

Wel erg leuk dat ik nu ook een beetje No-Nitro kan proeven via de “live-stream”. Momenteel is men druk bezig de baan aan het “watervrij” maken op het circuit van “Waterland”, wat op het moment zijn naam duidelijk eer aandoet. Voor wie dacht dat het een (droge) zomer variant op de RcRallycup zou wezen, komt nu nog effe bedrogen uit, zie het vandaag maar als een “overgangfase”, naar deze doelstelling. RcRallycup rijders zullen zich wel in hun element voelen, rijders die hier niet mee bekend zijn, kunnen dit nu ook aan de lijve ondervinden, wat misschien ook weer een goede reclame voor de RcRallycup is ;).

Ik wens jullie veel succes vandaag, en ik blijf gedurende de dag, de “live-stream” van tijd tot tijd volgen.

qualificaties hebben we niet gereden vanwege de regen. in de middag ging het wel goed..
prima te rijden.. gelukkig geen last van het water.. ( lang leve waterproof VXL )

hier alvast een filmpje

hieronder een testrondje van patrick van noort. die reed vandaag weer als een raket. zijn wagen lag erg goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back