Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor ID is ook goed. Het gaat erom dat je je transponder weer netjes inlevert en het niet vergeet.

maar dat is logisch dat als je iets leent dat je het netjes en niet kapot weer inlevert in de staat zoals je het kreeg. Hellaas zijn er mensen die dat niet doen.

De short course stock wordt toch ingedeeld met de modified shortcourse?

Worden ze apart getelt dat het toch een aparte klasse is of wordt het gewoon als 1 klasse gezien en geteld?

groeten,

Robert

Ze worden apart geteld en beiden rijden dus dan ook voor hun eigen kampioenschap.

Overigens het No-Nitro.nl team is er ook helemaal klaar voor de body's zijn binnen gekomen van de spuiter:
4459721991_9a77cee21b.jpg

4459728747_b26419fb3e.jpg

Meer plaatjes: No-Nitro.nl: Forums / Electro Offroad / Teambody's 2010 .....

Yes.......van de week nog een keertje trainen en ff met me nieuwe body showen....euh rijden en dan zijn we er zeker klaar voor.......oh nog niet helemaal. De zwarte spoilers zijn nog onderweg. Hier komt natuurlijk ook No-nitro op als het goed is.

ik beloof jullie plechtig niet op de mooie nieuwe body's zwarte bandenstrepen te trekken ;-) Heb zin in de wedstrijd! Ben heel benieuwd hoe het rijden onder wedstrijdconditities gaat met de stekkerauto's!

Yes me to..... Op nitromania ging het niet zo best. Koud, enorme lange dagen, vreselijk moeilijke baan (voor mij dan) en de set-up van motor en wagen totaal niet op orde......dus zo onzeker als de pest, maar wel heel veel ervaringen rijker.

Ik hoop dat ik het nu allemaal beter voor elkaar heb, maar dat denk ik wel. Het zal i.i.g. een leuke gezellige wedstrijd worden en hopelijk een spannende race en raceseizoen.

Ze worden apart geteld en beiden rijden dus dan ook voor hun eigen kampioenschap.

okee maar waar om staan ze dan apart en bijelkaar? die klasse heet Combined. het lijkt mij dan handiger om ze alleen apart te zetten tenzij ze nattuurlijk tegelijk rijden dat zal het wel zijn wat jij bedoelt denk ik ik begreep het niet goed. Ik vraag het omdat ik nattuurlijk zelf in de stock rij.

Maar eerst morgen een weekendje naar Parijs met school:banana:

groeten,

Robert

Yes me to..... Op nitromania ging het niet zo best. Koud, enorme lange dagen, vreselijk moeilijke baan (voor mij dan) en de set-up van motor en wagen totaal niet op orde......dus zo onzeker als de pest, maar wel heel veel ervaringen rijker.

Ik hoop dat ik het nu allemaal beter voor elkaar heb, maar dat denk ik wel. Het zal i.i.g. een leuke gezellige wedstrijd worden en hopelijk een spannende race en raceseizoen.

ik ben ook erg benieuwd hoe de truggy het houd. Wordt de eerste keer dat ik met de hyper st een wedstrijd ga rijden en ik heb niet de tijd gehad om het fatsoenlijk te testen....
Over de slash maak ik me gelukkig geen zorgen...die ken ik inmiddels van binnen en van buiten

@Nusti, ik hoop inderdaad dat het goed gaat en anders zijn we er om te helpen.

@Nusti, ik hoop inderdaad dat het goed gaat en anders zijn we er om te helpen.

Dat is altijd fijn om te horen. Ik heb vandaag even een klein stukje kunnen rijden. De truggy reageert super. ik maak me alleen een beetje zorgen om mijn gearing. Ik rij nu met 14/46 gearing met een theoretische top van 69 km/h. De temp van de motor ging na een paar speedruns naar 30-35 graden.

Wat is een redelijke snelheid op het circuit? en joe hebben jullie de buggies gegeared?

60-65 Km dus met je 69 zit je heel niet verkeerd.
Me speedruns op 35 graden is niets mis mee zit ik ook aan terwijl mijn max temp op de 65-70 ligt bij volle bak offroad op een hoge grip baan.

Ik kom alleen al voor de eieren!!!
Hallo Diver, vergeet je niet om op tijd in te schrijven. Ik ben jou naam nog niet tegengekomen op de lijst.
p.s., waarom kom je ook niet met je revo? Kan je op Purmerend ook heel aardig mee uit de voeten hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back