ben de hele dag online geweest en heb alle wedstrijden gezien jammer van het weer de volgende keer beter heb gekeken met slashbasher erbi no nitro
rcw madcow
rcw madcow

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja ik heb genoten van het te water laten van de auto's,echt snelle speedboten waren het
gelukkig werd het in de middag wat droger en petje af voor al die baan dweilers.
hopenlijk volgende keer wat beter weer.
poeh. tjeee. wie was jij dan? heb je helemaal gemistik had je handje wel ff willen schudden.. welke kap had je op je wagen?
en omdat hij vandaag voor het eerst een prijs heeft gewonnen......gefeliciteerd!
(ps. als je hier niet van gecharmeerd bent haal ik het natuurlijk meteen weg)
![]()
Een paar spatlappen was wel op zn plaats geweest (en ze zijn te koop hoor!).
Maar wat voor profiel rijdt je eigenlijk op zon natte baan (bij de meesten zal het wel gewoon wat je hebt liggen zijn).
Maar haarscherpe fotos hoor, alleen die ene is wel effe schrikken dat wel.
Enne waren er geen Hong Nor(ren)s, of smelten die met regen?
Volgens mij lande ik net voor je :-D:-DRonald volgende keer beter mischien win je dan wel van mij het was pech voor jou dat je telkens werd gestoort door de 2 andere het was echt een strijd tegen jou en mij. En geluk voor jou dat ik in de 1e finale opeens inzakte met m'n accu. almet al het was een leuke dag volgende keer probeer ik er weer bij te zijn in Mol tot de volgende keer
wow toen sprong hij echt bijna op mijn auto dat was echt net niet![]()