Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben de hele dag online geweest en heb alle wedstrijden gezien jammer van het weer de volgende keer beter heb gekeken met slashbasher erbi no nitro

rcw madcow :)

Laatst bewerkt:
ja ik heb genoten van het te water laten van de auto's,echt snelle speedboten waren het:mrgreen:

gelukkig werd het in de middag wat droger en petje af voor al die baan dweilers.

hopenlijk volgende keer wat beter weer.

ja ik heb genoten van het te water laten van de auto's,echt snelle speedboten waren het:mrgreen:

gelukkig werd het in de middag wat droger en petje af voor al die baan dweilers.

hopenlijk volgende keer wat beter weer.

poeh. tjeee. wie was jij dan? heb je helemaal gemist :rolleyes: ik had je handje wel ff willen schudden.. welke kap had je op je wagen?

poeh. tjeee. wie was jij dan? heb je helemaal gemist :rolleyes: ik had je handje wel ff willen schudden.. welke kap had je op je wagen?

ik heb meegekeken op internet.
lekker met een warme bak koffie in de hand:mrgreen:

zogauw ik naar een baan ga laat ik het wel weten,heb ook nog genoeg te vragen aan jullie.

ik heb tussendoor een paar foto's kunnen schieten...en ja het was nat:
no-nitro%20purmerend%20027.jpg

no-nitro%20purmerend%20039.jpg

no-nitro%20purmerend%20029.jpg

no-nitro%20purmerend%20049.jpg

no-nitro%20purmerend%20047.jpg
no-nitro%20purmerend%20067.jpg

en omdat hij vandaag voor het eerst een prijs heeft gewonnen......gefeliciteerd!
(ps. als je hier niet van gecharmeerd bent haal ik het natuurlijk meteen weg :))
no-nitro%20purmerend%20053.jpg

de rest van de foto's kun je via de volgende link vinden, het zijn er niet zoveel...
Picasa-webalbums - M.C.H - No-Nitro Purm...

Een paar spatlappen was wel op zn plaats geweest (en ze zijn te koop hoor!).
Maar wat voor profiel rijdt je eigenlijk op zon natte baan (bij de meesten zal het wel gewoon wat je hebt liggen zijn).
Maar haarscherpe fotos hoor, alleen die ene is wel effe schrikken dat wel.
Enne waren er geen Hong Nor(ren)s, of smelten die met regen?

en omdat hij vandaag voor het eerst een prijs heeft gewonnen......gefeliciteerd!
(ps. als je hier niet van gecharmeerd bent haal ik het natuurlijk meteen weg :))
no-nitro%20purmerend%20053.jpg

Als ik niet aan het rijden ben zie ik er een stuk vriendelijker uit hoor!!

Nou Nust, naast aardig sturen, kan je ook nog mooie foto's maken. Bedankt voor de mooie foto's.
Ik heb me vandaag weer lekker vermaakt, maar de volgende keer wil ik echt meer revo's om tegen te strijden. De 1:10 waar ik het nu tegen op moest nemen was echt een andere klasse.

Een paar spatlappen was wel op zn plaats geweest (en ze zijn te koop hoor!).
Maar wat voor profiel rijdt je eigenlijk op zon natte baan (bij de meesten zal het wel gewoon wat je hebt liggen zijn).
Maar haarscherpe fotos hoor, alleen die ene is wel effe schrikken dat wel.
Enne waren er geen Hong Nor(ren)s, of smelten die met regen?

zelf reed ik met proline calibers M3 en zo nog een aantal..
er was 1 hong-nor bij. maar die reed heel verdekt opgesteld met een traxxas slash kap en een traxxas slash voorbumper

Slijtage merk je niet zo erg op zo'n natte baan, maar de grip is een wereld van verschil. Reed zelf met goose-bump, green compound.

Het was mooi om te zien vanachter de pc. Wat was het nat.

De auto's waren goed geprepareerd, ik zag er verschillende door de plassen rijden en ik heb er geen zien niet stilvallen.

Hopen dat het tijdens de wedstrijd in Nuclea gewoon lekker droog is en niet te warm.

Ronald volgende keer beter mischien win je dan wel van mij het was pech voor jou dat je telkens werd gestoort door de 2 andere het was echt een strijd tegen jou en mij. En geluk voor jou dat ik in de 1e finale opeens inzakte met m'n accu. almet al het was een leuke dag volgende keer probeer ik er weer bij te zijn in Mol tot de volgende keer

wow toen sprong hij echt bijna op mijn auto dat was echt net niet:rolleyes:
FF een paar fotootjes de rest is hier te vinden:
Picasa Web Albums - Ronald - NO-Nitro Purm...#

IMG-5321.jpg

Laatst bewerkt:
Ronald volgende keer beter mischien win je dan wel van mij het was pech voor jou dat je telkens werd gestoort door de 2 andere het was echt een strijd tegen jou en mij. En geluk voor jou dat ik in de 1e finale opeens inzakte met m'n accu. almet al het was een leuke dag volgende keer probeer ik er weer bij te zijn in Mol tot de volgende keer

wow toen sprong hij echt bijna op mijn auto dat was echt net niet:rolleyes:
Volgens mij lande ik net voor je :-D:-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back