Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Diver, vergeet je niet om op tijd in te schrijven. Ik ben jou naam nog niet tegengekomen op de lijst.
p.s., waarom kom je ook niet met je revo? Kan je op Purmerend ook heel aardig mee uit de voeten hoor!

Ja ik moet nog ff in schrijven! wanner moet iki ingeschreven hebben vrijdagavond?

Zal ik het meest besproken onderwerp van NL eens aanboren HET WEER.

Ik denk dat een aantal mensen met een auto gaat rijden met daarin een MMM ik ook. Wat denken jullie gaat dat problemen opleveren met al die regen???

IK weet dat je hem waterproof kan maken met dat spul maar dat heef ook weer nadelen!!

Ech nie. Madcow heeft ook ingeschreven, en onze vriend Klamath is er ook al bijna met een makker. Zijn we al weer met zijn vijfen. Diver d'r bij en we zijn met zijn zessen. En het is nog geeneens vrijdag avond!
Als jij nou ook nog een paar mannen weet te vinden, komen we misschien nog wel aan een 2e heat....

We blijven positief dus het blijft droog zondag....... :-)

De weer voorspellingen veranderen steeds. Worden al 2 dagen buien aangegeven en ik heb totaal een paar spatjes gezien die al droog waren voordat ze de grond raakte.

We hebben evt. plasti-dip bij ons om de boel waterdicht te maken mocht dat nodig zijn, maar dan moet het flink regenen. Bij een paar spatjes is dat helemaal niet nodig. De baan van kunstgras blijft vrij lang droog en we hebben overdekte sleutelruimte. Desnoods stoppen we even bij een hevige bui en drinken we even een bakkie in de kantine, ofwel het gaat goed komen.

Ja ik moet nog ff in schrijven! wanner moet iki ingeschreven hebben vrijdagavond?

Zal ik het meest besproken onderwerp van NL eens aanboren HET WEER.

Ik denk dat een aantal mensen met een auto gaat rijden met daarin een MMM ik ook. Wat denken jullie gaat dat problemen opleveren met al die regen???

IK weet dat je hem waterproof kan maken met dat spul maar dat heef ook weer nadelen!!

Ik ben ook niet zo'n fan van dat geklieder, maar mijn ervaringen met de revo tot nu toe is dat het met de vocht belasting in de revo nog wel meevalt. Kan me de 1e rallycup dit jaar in Eindhoven nog goed herinneren. Heeft het ook heel veel geregend, en ben gewoon door gereden en geen centje pijn. Oke, met de kennis van nu had ik het toen waarschijnlijk niet gedaan. Maar de buitentemperaturen zijn niet hoog, dus de douchemuts kan ook nog uitkomst bieden.

Ech nie. Madcow heeft ook ingeschreven, en onze vriend Klamath is er ook al bijna met een makker. Zijn we al weer met zijn vijfen. Diver d'r bij en we zijn met zijn zessen. En het is nog geeneens vrijdag avond!
Als jij nou ook nog een paar mannen weet te vinden, komen we misschien nog wel aan een 2e heat....
En weer een aanmelding onderweg. Zou nummer 7 zijn!. Het wordt nog wel wat.

Voor de liefhebbers er kan vrij getraind worden op zaterdag en natuurlijk is ook de kantine open. Een beetje afhankelijk van de drukte gaan we kijken of er binnen gesleuteld kan worden. Ook voor de personen die van ver weg komen is er slaapgelegenheid op de club wel zelf even een matje of bedje meenemen.

Voor de twijfelaars over eventuele regen: Kijk niet naar KNMI geeft te landelijk op kijk beter hier voorspelling is een stuk betrouwbaarder: Windfinder - Wind & weather forecast Amsterdam-Schiphol de baan van MVW neemt veel vocht op en een regenbuitje maakt de baan niet direct on-rijdbaar.

Er zijn diverse leentransponders aanwezig als het goed is (met dank aan MVB)

Er is tevens een shop aanwegzig met onderdelen van diverse merken (oa Traxxas) en er zal voor de Truggy's & Revo een interesante banden aanbieding zijn van LRP Harakiri banden.

Overigens allemaal zijn we dyslectisch volgens mij ik werdt gisteren pas gewezen op een typefout in de poster ;) Echt allen van No-Nitro hebben er dik overheen gekeken ik wist niet dat Unlimted bestond :)

Blijven slapen was wel heel makkelijk geweest!! maar moet helaas 's nachts iemand ophalen van Paaspop.

Binnen sleutelen zou wel heel mooi zijn kan ik zaterdag het 1 en ander in orde maken (lekker warm binnen)

Vanaf hoe laat kunnen we zaterdag de baan op?

Slapen gaat helaas niet lukken en even op en neer naar Purmerend al helemaal niet, is 138 kilometer enkele reis.

Wordt voor mij gewoon om 6.30 uur wegrijden op zondag. Ik neem wel een vriend van me mee die stiekem al behoorlijk geïnteresseerd is in de hobby. Wie weet wordt deze dag de doorslag voor hem om eraan te beginnen.

ik had eventjes een vraagje. Ik heb gezocht maar ik kon het nergens vinden waar kan ik ó'n mooie badmuts halen die over m'n slash past?

Ik zie geen mogelijkheid om zaterdag te komen want dan moet ik werken.

groeten Robert

Ik heb 3 inschrijvingen van ene Brain ontvangen maar oa het email adres klopt niet en zit in meerdere klassen ingedeeld. Brain kan je even laten weten wat klopt?

ik had eventjes een vraagje. Ik heb gezocht maar ik kon het nergens vinden waar kan ik ó'n mooie badmuts halen die over m'n slash past?

Ik zie geen mogelijkheid om zaterdag te komen want dan moet ik werken.

groeten Robert
ga eens bij de etos langs vraag om douchemuts:D

Laatst bewerkt:
ik ben eerst langs HEMA geweest hadden het niet en toen naar de overkant de Etos en ja die had hem wel hij past goed. Alleen wel een saaie kleur wit:(

alvast bedankt Robert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back