Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
@klamath, zitten de accu's in een accu tray, zodat ze niet kunnen verschuiven?. Dat valt op de foto niet goed te zien.
Voorwat betreft de accu, deze dient hardcase c.q. semi hardcase te zijn uitgevoerd. Het alu plaatje voldoet niet aan de reglementen.

nouja.. ze mosten semi hardcase zijn ivm het aan de zijkant zitten van het chassis, dus als een auto er via de zijkant in komt. met die alu plaat aan die kant, is de accu in het principe aan die kant een hardcase. vandaar dus de vraag. kan er aan de bovenkant ook nog een alu plaat overheen maken, geen probleem. maar kan niets op de accu's plakken, want dan passen ze neit meer in de Revo helaal.

(en ja, de accu's zitten in een tray. :) )

Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als ze met leentransponders werken, Helmond en Mol zijn voor mij niet ver weg.
Lijkt me leuk om es wedstrijden te proberen.

Hey top...
Wachtlijst staat iedereen totdat de gegevens zijn gecontroleerd op volledigheid. Eens in de zoveel tijd wordt de lijst weer verwerkt, en sta je in de lijst met deelnemers

Hallo waar en welke AMB compatible, personal transponder kan ik het beste kopen zodat ik me ook kan gaan inschrijven?

Groet Ronald (Diver)

Ik heb er zelf een bij mylaps besteld (duurt wel lang voor die in huis is!!! al een week uit haarlem??!!) maar er staat een transponder te koop voor wie er nog 1 zoekt!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn dit een beetje banden om tijdens de no-nitro mee te rijden

ga rijden met een losi 8 T of een AE RC8T

Pro-Line CrimeFighter, M2 compound.
Pro-Line CrimeFighter, M3 compound.
GRP Cubic.
GRP Grip.
X-Ray Thrax

Kan dit setje overnemen vandaar!

Crimefighters doen het wel ok op het droge.

Cubics vallen wel mee, is goed mee te rijden. Grip vind ik persoonlijk wat minder.

De Thrax lijken een beetje op de CF, dus allemaal wel te doen. Banden zijn ook een beetje persoonlijke voorkeur.

Natuurlijk wel even opletten dat het SC 1:10 banden zijn met een maximale velgmaat 2.2" x 3.0" (Dus geen 1:8 buggy banden) Overigens de Soft versies doen het erg goed op de kunstgras banen als deze koud / nat zijn. Bij warme banen zal soft relatief snel slijten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back