Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een eerdere discussie o.a. hier op het forum hebben wij als No-Nitroteam bepaald om toch nog eens goed naar het reglement te kijken, voordat het wedstrijdseizoen van de No-Nitro cup start en dit is al op 4 april.

We hebben besloten om enkele wijzigen door te voeren met name voor de SCT klasse’s. Alle mensen die zich inmiddels al hadden ingeschreven voor de SCT klasse van de eerste No-nitro cup op 4 april a.s. hebben inmiddels allemaal een persoonlijke mail ontvangen of zullen dit zo spoedig mogelijk krijgen.

De eerste wijziging die we hebben doorgevoerd is dat er voor de Shortcourse klasses alleen SC 1:10 banden zijn toegelaten die thuishoren op een 2.2 of 2.2” x 3.0” velg.

De tweede wijziging die we hebben doorgevoerd is dat we de klasses anders ingedeeld hebben. Gezien de snelheid die de 4x4 kan ontwikkelen leek het ons beter deze niet samen te laten rijden met de 2WD (mod) klasse. De 2WD is nu ingedeeld in stock en mod. Bij de heatindeling van de stock als mod zullen wij natuurlijk zoveel mogelijk rekening houden dat de meeste stock en mod bij elkaar zitten. Voor de puntentelling en event prijzen heeft stock en mod hun eigen puntentelling.

De 4WD hebben we nu een eigen klasse gegeven. Voor deze 4WD klasse zal er geen onderscheid gemaakt worden tussen stock en mod en zijn de verdere regels zoals banden en accu’s natuurlijk gewoon van toepassing.

De unlimited en de 1:8 truggy en buggy klasse zijn verder ongewijzigd gebleven.

Mocht je de nieuwe reglementen nog even na willen lezen dan kan dat op het No-Nitro.nl forum.

Met vriendelijke groet,

Het No-Nitro team

nonitrocupposter.png

Deze cup is in het leven geroepen ter promotie van de Offroad Electro met name de 1:8 klasse maar ook de 1:10 klasse waar inmiddels al wat voor ge-organiseerd werdt.

Middels dit topic willen wij jullie op de hoogte houden aangezien er achter de schermen door het team nog keihard gewerkt wordt aan diverse zaken zullen wij dit gaande weg bekend maken zodra dit klaar is. Natuurlijk willen wij jullie diverse informatie niet onthouden en vandaar de aankondiging van deze cup.

De No-Nitro cup is bedoeld voor 1:8 E Buggy & Truggy, SC 1:10 Stock & Modified en Revo's Brushed & Brushless en kosten voor de deelname bedragen 10 Euro per event. Rijders die zich voor meerdere klasses inschrijven krijgen 50% korting op per extra klasse inschrijving.

Datums en Lokaties waar gereden gaat worden:
4-4-2010 Purmerend: Modelbouw Vereniging Waterland
13-6-2010 Mol : Nuclea Buggy Racing
15-8-2010 Helmond: Mach One
17-10-2010 Appingendam: RC de Fivelcrossers

Sponsor van de No-Nitro E cup is RC-Connect

Traxxas Day's maakt nu onderdeel uit van de No-Nitro E cup en 4 van de 6 wedstrijden van Traxxas day's zullen bij de No-Nitro E cup gereden worden onder de regelementen van de No-Nitro E Cup

Kosten deelname:
10 Euro per event. Rijders die zich voor meerdere klasses inschrijven krijgen 50% korting op per extra klasse inschrijving.

Regelement:
Het gehele regelement is te vinden op No-Nitro.nl: Forums / Wedstrijden / No-Nitro E Cup 2010

Zodra er weer meer nieuws te melden is zullen wij dit bekend maken op het No-Nitro.nl forum.

Met vriendelijke groeten,
Organisatie No-Nitro.nl

Edit: Poster bijgevoegd

Mensen jullie kunnen nog inschrijven?

15 augustus ben ik waarschijnlijk nog op vakantie Maar ik ga op vakantie naar sevenum dus dat is om de hoek ca. 23min rijden van helmond dus als ik nog in Sevenum ben dan doe ik zekers mee:mrgreen:

Maar voor 4 april moet ik nog eventjes kijken.

die eerste 3 data geen probleem maar de laatste keer in Appingendam das wel heel ver weg!!

of ik moet om 5 uur gaan rijden of het wordt een hotel:rolleyes:

Voor de twijfelaars een paar aanvullingen:

- We hebben een aantal leentransponders kunnen organiseren!
- Er zal een shop aanwezig zijn met onderdelen maar ook komplete auto's en accessoires
- We zullen een paar paaseieren natuurlijk van chocolade verstoppen :)
- De eerste wedstrijd wordt verreden bij de MVW en die is voorzien van een heerlijke warme kantine en gezelligheid voor de ega's
- De 1:8 rijders gaan het zwaar krijgen met een 1:10 top buggy rijder erbij ;)

transponders

Ik sta nu in de wachtlijst:rolleyes:

Voor de twijfelaars een paar aanvullingen:

- We hebben een aantal leentransponders kunnen organiseren!
- Er zal een shop aanwezig zijn met onderdelen maar ook komplete auto's en accessoires
- We zullen een paar paaseieren natuurlijk van chocolade verstoppen :)
- De eerste wedstrijd wordt verreden bij de MVW en die is voorzien van een heerlijke warme kantine en gezelligheid voor de ega's
- De 1:8 rijders gaan het zwaar krijgen met een 1:10 top buggy rijder erbij ;)

Laatst bewerkt:
dan zal ik voor jou een heeele zak mee nemen totdat je zo vol zit dat je niet meer kan mee rijden:mrgreen:

Het is mooi dat ze gratis zijn(had er anders ook wel een vergoeding/borg voor willen betalen)

Ik heb m'n vader zover gekregen me te brengen want hij vond het raar dat het op een paasdag wordt gedaan maar goed maakt niet uit. Ik ben inieder geval aanwezig (eerst even m'n rear shock tower verniewen want die is onderop gescheurd:confused:

totziens

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back