Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is die die ze bij PK ook voor 65 euro verkopen lijkt het.

pkracing zei:
RC4_transp.jpg
NIEUWE VERSIE AMB PERSONAL TRANSPONDER
rc4_hybrid.jpg
Personal Transponder voor AMB telsysteem. Alleen te gebruiken voor rijders die op een circuit rijden waar een AMB computergestuurd telsysteem in gebruik is.
Deze nieuwe versie is nog kleiner, en kan met een speciale steun gemonteerd worden, zodat je hem makkelijk kunt verwijderen en in een ander model zetten. Hij heeft diverse vernieuwingen, zoals een halvering van de maat en het gewicht, een lager stroomverbruik en neiwue kabels welke nog beter tegen nitro brandstof bestand zijn. de verpakking bevat de nieuwe RC4 transponder, incl. kabel, de speciale snelwisselhouder, handleiding en stikkers.
Deze nieuwe transponder kan ook gecloned worden, d.w.z. je kunt extra transponders met hetzelfde nummer bestellen. Deze gecloonde transponders zenden buiten het normale nummer een extra ID nummer uit, zodat de wedstrijdleiding kan zien dat je met een gecloonde transponder rijdt.Gecloonde transponders werken alleen met speciale software die aangepast is aan het RC4 systeem, en daardoor de extra ID kunnen zien, op oudere software werkt een gecloonde transponder niet!
afm. 16x19x6mm, gewicht 4.7gr, ingangsspanning 2.8-16.0V (NiMh of 1-4 cell lipo), stroomverbruik 19mA

MYLAPS RC - Standaard aanbieding 65€ de mylaps rc4

The kortingen zijn gebaseerd op de standaard retailprijzen van de RC4 Hybrid Transponder vanaf 1 April 2010. Als vroege koper profiteer je van deze kortingsprijzen. Deze actie geldt zolang de voorraad strekt.

is dit AMB compatible ?

en als ze echt 1 april uitleveren ben ik nog net op tijd .. gok ik

Verdikkeme, heb ik net twee maanden terug er entje bij de lokale RC zaak gekocht voor €90,- ( en nog stommer 1,5 jaar geleden m'n AMB verkocht, was toen geheel gestopt met RC ) en slechts 1 keer gebruikt......

SRCT pilot, je gaat toch maar niet voor de 5,5T ( 2WD topic ) ?

SRCT pilot, je gaat toch maar niet voor de 5,5T ( 2WD topic ) ?

Ik zit nu even ernstig in de shit (mijn baas heeft gezegd dat ik een goede jongen ben maar dat ik toch maar beter mijn spullen kan pakken :mrgreen: :()

Als ik een ezrun koop dan een 8,5T voor in mijn bash slash en misschien een 5,5T in de street race slash (project ligt in coma), voor de rally auto (heb ik nog niet) voorlopig maar de stock motor gebruiken.

O nu valt het kwartje pas, tijdje geleden had ik gevraagd of je met een 5,5T zowel kan racen en bashen. Je hebt zoveel keuze en niet de mogelijkheid het te proberen, vind ik toch lastig.

Laatst bewerkt door een moderator:
@klamath, shit kom jij weer dat 5,5 ook kan, was net (bijna) over voor de 8,5 (al is het maar dat deze iets goedkoper is :mrgreen: )

@SRCT, dat is mooi balen van je baan, laten we hopen dat het van korte duur is.

Ik was heel hard aan een 1/6 bigscale aan het denken, nu ik dit definitief afgeblazen heb is er wat geld vrij te besteden aan de electroos :cool:

Voor de 1/8 Truggy komt er een nieuweTekin regelaar,
Voor de 2WD slash gaat er een ezrun X T ( :mrgreen: ) besteld worden,
En 4x4 Slash PE staat in bestelling (hoop ik).
Voorlopig met de slash op 2S rijden, zien wel in de toekomst wat dat gaat geven.........

5.5T is prima te doen in een slash, ik doe er ook wedstrijden mee.
het zit em inderdaad in het vingertje.
ik heb wel eens wedstrijddagen gehad dat ik niet meer dat 25% gas kon geven..
voorheen ruim een half jaar met een 8.5T in de slash gereden. nu is het wel erg lekker rijden met een 5.5T dat beetje extra vermogen is erg handig als je het toch nodig hebt.
je betaald voor een 5.5T net zo veel als voor een 8.5T, dan is de keuze snel gemaakt lijkt me

Leuke poster. alleen beetje jammer dat onderaan het plaatje van een Traxxas Slayer (nitro :p ) gebruikt is.

ben wel erg benieuwt.

Laatst bewerkt:
Een goeie Poster!! Duidelijk.....;)

Klamath..Lol..

M.b.t. de transponders...kan Jaap Dienaar niets regelen? of beter gezegd...kan je niet iets met Jaap regelen?

Laatst bewerkt:
allemaal heel mooi .
maar waar is er plaats voor een 1/10 4X4 bugy want daar is geen klasse voor naar gelang het regelement te zien .

allemaal heel mooi .
maar waar is er plaats voor een 1/10 4X4 bugy want daar is geen klasse voor naar gelang het regelement te zien .

dus? dan ga je toch een serie zoeken waar je daarmee wel in de regels valt, genoeg keuze toch? Voor iedere klasse een serie. Met een 4x4 buggy kun je perfect rijden in bijvoorbeeld het BNK.

vandaar de opmerking 'Geen gasgeven als je op je dak ligt' ? ;-)

hahahaha.....

Onderstaand kon ook:

Als een voertuig niet in staat is om verder te rijden, doordat deze niet op 4 wielen staat of buiten de baan terecht is gekomen en een baaninzetter dient het voertuig te herplaatsen, dan is het gebruikelijk en zeer wenselijk om met je vinger van de hendel op je zender, waarmee je het voertuig kan versnellen en vertragen, af te blijven totdat het voertuig is herplaatst. De reden om dit te doen is om de baaninzetter te behouden van eventuele verwondingen.

dan is "Geen gasgeven als je op zijn dak ligt" toch wel een stuk korter. :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
allemaal heel mooi .

Dit klopt. De reden hiervan is dat er voor de klasse's in de no-nitro cup nog nauwelijks iets wordt of is georganiseerd. Voor de buggy 1:10 klasse's zijn al diverse wedstrijden. Bovendien kunnen we ook niet teveel klasse's maken want dat zouden we binnen een dag niet meer redden.

Of de revo's moeten iets te pletten willen hebben ;)

Maar nee zonder gekheid precies wat erik al aangeeft we hebben "beperkt" ruimte op een dag en nog een klasse erbij werdt gewoon te gek.

"revo wil buggy" click-
"revo wil buggy" click-
"revo wil buggy" click-

Liet mijn revo even meelezen, is niet meer te houden...

Einderlijk eens de tijd genomen om m'n Muggy weer af te maken. :)

Zou dit zo voldoende zijn om hem mee te laten rijden? een Alu plaat tussen de body en de accu in.
DSCN4574.jpg

Hier naast de Slash. mischien geen erg competatieve auto, maar wel erg leuk. wil met deze iig aan 1 wedstrijd meedoen. :)
DSCN4572.jpg

gaaf dingetje hoor. Persoonlijk vind ik je accupacks ook wel mooi weggewerkt ;-)

En competitief of niet, fun is het belangrijkste en dat moet wel lukken volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back