Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
en de slash aan de andere kant ofnie Gies;)
De Hyper nu dus.
Maar eerst maar es de problemen met mn MMP oplossen.
Voor de zekerheid om toch te kunnen rijden heb ik nu een Xerun 120a esc besteld, komt volgende week pas binnen helaas.
Maar zondag rijdt ik met mn LRP buggy.

We kunnen de datum nog niet bevestigen maar het zal de 1e week van september kunnen zijn. Zolang we geen antwoord hebben van de club is het dus nog niet zeker.

vandaag wezen rijden in helmond.
echt een leuke baan om te rijden,hij lijkt makkelijk maar er zitten toch een paar hele lastige stukken bij waar die zo op zijn dak kan gaan.

er waren alleen maar nitro rijders op GIES na:cool:
en dat was wel gezellig moet ik zeggen.
ik kijk nu al uit naar de shortcourse wedstrijd die ik mee ga doen.

Het was niet druk hoor, zal wel aan de weersvoorspelling hebben gelegen, maar het bleef gelukkig droog.
Vorige week zondag stond de parkeerplaats vol, maar wel gezellig druk.
Vandaag is er een filmpje gemaakt, alleen het is van een nitro-buggy.
Het geeft wel een beetje een beeld van de baan, dan weet je een beetje waar je aan toe bent.ck_aYUVghmA[/media] - ‪MACH ONE 08 08 2010‬‎

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er een tijdje terug ook gereden. De baan is een stuk beter te rijden dan Mol, maar er zitten wat lastige stukken in. De 6 bulten voor de rijdersstand blijf ik lastig vinden. De truggy schiet meestal te ver door terwijl de scrt halverwege blijft steken. Ook de bocht met de verhoging erin rechts achter is best lastig. Zeker als je daar met meerdere auto's tegelijk doormoet.
Misschien dat ik zaterdag ga rijden als de baan open is. Als iemand zin heeft om ook te gaan?

Ik ben er zondagmiddag vanaf een uur of 1-2.
Ik zal wel een beetje slaperig zijn en misschien heb ik wel geen auto om te rijden, maar gezellig buurten is daar ook altijd leuk.

Zaterdag (morgen dus) wordt het mooi weer zondag een stuk minder! wie gaat er morgen rijden in Helmond en hoe laat??

Vandaag getraind in Helmond met de Nanda nrt-3 truggy en de hongnor scrt-10.
De scrt was in het begin behoorlijk aan het dweilen, maar nadat ik wat dikkere olie in de vering had gedaan ging het een stuk beter. ik rij nu met 60wt voor en 50wt achter.

De Nanda was in het begin erg jumpy en moeilijk te controleren. Ik reed met harikiri banden. Even een wissel naar cityblocks SS gedaan. Deze banden hebben perfecte grip oop deze baan. De vering moet ik nog aanpassen. De auto is nog een beetje stuiterig en reageert iets te fel op het stuur.
Filmpje

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back