Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies hetzelfde wat jij nu dus doet J.Eichhorn. ;-)

En het is zeker niet dat (in dit geval) Geralt en ik voor onze beurt spreken. Misschien dat jij dat zo ziet -dat mag-, maar ik kan me ook nog uitspraken van de no-nitro "organisatie" herinneren die ook niet bepaald kloppen jegens Mach-One. Het is gewoon zo dat er idd GEEN aggregaat beschikbaar was omwille het weekend wat aanvankelijk gepland zou zijn. Echter heeft Geralt (in dit geval) nog het eea kunnen regelen. Dat er nu vanuit No-Nitro gekozen is om op een andere baan te gaan rijden, hey: no worries. ;-)

O, en trouwens. Het laatste contact vanuit de no-nitro "organisatie" dateerde van een hele tijd geleden (April, dacht ik. Kan er naast zitten) en ineens pas weer in Augustus 2010. Want Arno (die overigens ZELF lid is geweest) de verkeerde (in dit geval was Hugo al zeker een half jaar de voorzitter) persoon aan het mailen is geweest terwijl (en dat weet ik eigenlijk wel zeker) andere mensen in de "organisatie" (Frans / Jerome) ook heus wel het telefoonnummer van een van onze bestuursleden heeft. Over communicatie gesproken.

Maar goed, wordt er niet gereden, dan niet. Dat verhaal dat de club daar financieel iets mis zou kunnen lopen, nou ik kan je zeggen van die 30 inschrijvingen (en de HUUR van een aggregaat) wordt je niet rijk van (al hoor je het daar ook niet voor te doen). Een (elke, eigenlijk) club is niet afhankelijk van een wedstrijd.

Ik heb wat betreft de stroom alleen feiten op tafel gelegd, dat het soms anders geïnterpreteerd wordt, tja dat kan. Trouwens afgelopen weekend waren er verschillende electro rijders (ken de nicknames niet allemaal), en daar werd gewoon van 12V accu's geladen. Het kan allemaal wel. Maar goed deze "discussie" kan nog wel een tijd doorgaan. Tip voor de volgende keer: spreek het allemaal beter af (van beide kanten, hoor).

In het kort, twee partijen met elk hun eigen verhaal en niemand die bij wil geven.
Conclusie : de wannabe rijders (of ja ik sowieso) worden er de dupe van.
-- voor beide partijen! Tenzij een van beide nu met de hamer op tafel slaat en met een schone lei dit evenement toch nog wil laten gebeuren, kudos voor die partij!

Sluit ik me geheel bij aan. Schade aan van alles om niets waarvan 90% met pb kan.

Nu op naar de volgende race! Het belooft in ieder geval een groen (letterlijk) spektakel te worden!

Laatst bewerkt:
Maar goed, wordt er niet gereden, dan niet. Dat verhaal dat de club daar financieel iets mis zou kunnen lopen, nou ik kan je zeggen van die 30 inschrijvingen (en de HUUR van een aggregaat) wordt je niet rijk van (al hoor je het daar ook niet voor te doen). Een (elke, eigenlijk) club is niet afhankelijk van een wedstrijd.

Dennis, heeft jullie bestuur nu echt nooit zelf het idee gehad om zelf eens te communiseren? En wat het geld betreft, jij weet drommels goed dat een vereniging elke euro goed kan gebruiken. Echter zal dat jouw een worst zijn , het enige wat jouw interesseerd is discussies voeren op forums. Ga toch eens echt wat betekenen voor deze mooie hobby of houdt nu voor eens en voor altijd eens je vervelende snater.

Laatst bewerkt:
eigenlijk wil ik me hier niet mee bemoeien op een forum.
ik denk namelijk dat deze dicussie (communicatie tussen besturen) niet thuis hoort op een forum maar gewoon tussen twee besturen van twee partijen.
dit is ook de reden dat ik me er tot nu toe niet mee gemoeit heb op dit forum

oke de communicatie is niet altijd super gegaan.
dit heeft verschillende oorzaken waaronder het mailen naar de verkeerde persoon (wisseling van voorzitter die ook nog enige tijd niet in staat is geweest om zijn mails te beantwoorden omdat hij op de intensive care lag !!! )
en ik denk ook het feit dat het nu nog vakantie is bij ons in het zuiden dus misschien ook nog wel mensen met vakantie zijn of waren.

het probleem waar nu over gevallen word is dat onze voorzitter een accoord mail stuurd over de datum 5 sept .
echter blijkt dan de besproken generator net niet beschikbaar te zijn.
vervolgens stuur ik een mail naar het bestuur van no-nitro dat we even af moeten wachten omdat we dus iets anders moeten regelen..

dat dit dan allemaal op dit forum terecht komt en een eigen leven gaat leiden kan ik/wij niets aan doen.
vervolgens word er om duidelijkheid te geven beslist (zonder iets langer te wachten of contact op te nemen met ons) beslist om de wedstrijd te schrappen..

even voor de duidelijkheid IEDEREEN is welkom op onze baan dus ook de no-nitro .
alleen moeten wij voor deze wedstrijd een paar andere wensen waar maken dan voor een bv x-ceed wedstrijd.
als dan de wedstrijd word verzet en er word een andere datum gekozen (waar wij als mach-one NIET in zijn betrokken)
dan kan het zijn dat wij wat minder blij zijn met de datum die dan gekozen is omdat dit dan gewoon slecht uitkomt voor ons.(bezet zijn van de generators i.v.m. een internationale GP motorcross in lierop waar alle apperatuur heen gaat die wij graag wilde gebruiken bij deze wedstrijd)
het duurt dan even voor er iets anders is geregeld omdat nu eenmaal niet iedereen zoiets heeft staan voor een schappelijke prijs.
wat later als gewenst kunnen we dus wel aan de eisen voldoen die gesteld worden voor een mooie wedstrijd op ons denk ik aantrekkelijke cirquit

ik betreur het dan ook ten zeerste dat er gekozen word om de wedstrijd niet te rijden met als reden dat er slechte communicatie was met het bestuur van mach-one.
dat er mede als reden word gegeven dat er 2 leden van mach-one stoken en onrust zaaien vind ik zelfs een beetje triest.
wij/mach-one kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor wat leden van mach-one op een forum schrijven.
ze hebben zelfs meerdere keren aangegeven op persoonlijke titel te spreken .
volgens mij zijn er enkel spelers meer in het spel die maar al te graag de discussie op gang brengen en geen lid zijn van mach-one

dat wij als bestuur op een forum moeten lezen dat de wedstrijd niet door zal gaan bij ons klopt denk ik ook niet helemaal .(over communicatie gesproken)
misschien dat een mailtje of zelfs een telefoontje dan beter op zijn plaats was geweest

wij hebben ook fouten gemaakt in deze
maar om het dan maar in jerome zijn woorden te zeggen:
ik hoop dat dit verhaal duidelijk maakt dat de schuld niet alleen bij mach-one ligd.

mark van waayenburg bestuurslid mach-one

Laatst bewerkt:
ik zal het even in het kort samenvatten:

Bla bla BLee BLa Blu BLa bla bla.

wat heeft dat toch allemaal voor een zin om zoveel te typen hier over die onzin die wil gelijk en die ook en die andere ook. Ja je Ego is heel belangrijk. xd

Vandaag samen met Jasper / SSI en Ricardo / DarkSupra gereden bij Mach One in Helmond. Kort samengevat: het was GEWELDIG!!

Super aadige mensen, hele leuke baan, frietpan, magnetron, stroom voorziening (beperkt maar was voldoende) heerlijk weer! Wanneer mijn studie af is ga ik zeker lid worden!!

Vandaag samen met Jasper / SSI en Ricardo / DarkSupra gereden bij Mach One in Helmond. Kort samengevat: het was GEWELDIG!!

Super aadige mensen, hele leuke baan, frietpan, magnetron, stroom voorziening (beperkt maar was voldoende) heerlijk weer! Wanneer mijn studie af is ga ik zeker lid worden!!

Inderdaad! Hele leuk baan, leuke mensen en je kunt er gewoon lekkere snacks en fris drinken krijgen aan lage prijzen :D Twas top gewoon! En goed weer gehad!

Ik vond het ook erg gezellig, lekker gebuurt (gepraat), iets minder gereden, maar dat maakt niks uit.
Wel lekker weertje, trouwens ik hoop dat het een beetje aanhoud.

ja het was kei gezellig met jullie in helmond ,

nard@
kun je wat filmpjes posten die je gemaakt hebt op mach one ,

dan kan het no-nitro team nog eens kijken wat voor geweldige baan ze laten liggen.

Ik heb helaas niet heel veel gefilmt. Ricardo / Dark Supra heeft meer gefilmd.

Klamath, jammer dat je niet meer bent gekomen, zou leuk zijn geweest je ERBE in actie te zien!

Laatst bewerkt:
@Boerjan,

Velen van het No-Nitro team rijdt ook Nitro en zijn al diverse keren op Helmond geweest dus de baan kennen we wel.

@All gisteren zijn we op bezoek geweest in Appingendam en ook dit beloofd mooi te worden ze hebben de baan op de nodige punten aangepast en zaken als stroom worden voor ons geregeld. Voor zover het er nu naar uitziet gaat Appingendam de 3e race worden ivm huidige kalenders van diverse andere clubs & organisatoren. Dit houdt in de de race van Helmond ingehaald zal worden of op een andere lokatie maar in in ieder gavl dus pas NA Appingendam.

Hmm ... dat is weer een beetje een heeeeel eind rijden (voor mij / voor de meeste) helaas :(

Klamath, komt goed!

(bijzonder is m'n ERBE toch al niet. dus 't is niet alsof je iets mist. :) )
Maar wil zeker een keertje naar Helmond om te rijden, lijkt me een erg leuke baan.
(en Mol lijkt me ook super om eens te gaan rijden.)

All,
vanaf heden is de inschrijving voor de 4e No-Nitro wedstrijd op 17 oktober geopend.
Inschrijving: http://tinyurl.com/34k3xww
Ingeschreven rijders: http://tinyurl.com/32whujn
Heatindelingen en tijdschema's: http://tinyurl.com/34cs4du

Ditmaal reizen we af naar het mooie Appingedam, waar we gastvrij worden ontvangen door de Rc de Fivelcrossers Zie ook hun home page voor de laatste beelden Home - RC de Fivelcrossers, Offroad Club Appingedam

De organisatie van de No-Nitrocup heeft besloten om met deze wedstrijd de No-Nitro cup af te sluiten. Aan het einde van de dag zal dan ook de winnaars bekend zijn van de No-Nitrocup. Deze personen mogen dan de 1e No-Nitrocup in ontvangst nemen. Uiteraard dienen zij deze cup in 2011 wel te verdedigen. Wij van de No-Nitro Cup zijn zo enthousiast geraakt, dat er ook volgend jaar weer een No-Nitro Cup georganiseerd zal gaan worden. Details over de aanpassingen in de reglementen kunnen we natuurlijk nog niet prijsgeven, maar we zullen de ontwikkelingen in de Brushless Off-road racerij de komende winter nauwgezet volgen.

Maar we hebben nog iets, voor de rijders die minimaal aan 2 van de 3 wedstrijden hebben deelgenomen (en aanwezig zijn) wordt er dankzij onze sponsors RC-Connect
JC RC Power en www.bmtuning.nl een tombola georganiseerd met allerlei leuke goodies.
Alleen dat is de reis al waard.

Namens Jerome, Frans, Richard, Erik, Arno en mijzelf, zeg ik: Tot de 17e oktober!

Als hotel kunnen wij http://www.hotel-klavervier.nl/NL/home.html van harte aanbevelen

(p.s., je kunt daar alleen niet pinnen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back