De manuals in het Duits en het Engels zijn nu te downloaden.
|Acrobat-Helicopter.com|Stefan Plöchinger|
Gr,
Mario
|Acrobat-Helicopter.com|Stefan Plöchinger|
Gr,
Mario
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Ik ben de Vstabi in mijn NT, ben nog zeker niet tevreden. (nu zou ik zeggen met paddels dat die beter vliegt) maar moet nog veel instellen, en software update uitvoeren.
Groeten
Roel
Is er al iemand die het AC-3x systeem "echt" 3D heeft gevlogen? (daarmee bedoel ik dus figuren uit de K3 regionen van D3D en freestyles hard/technisch?) Ik zou graag eens zien hoe het systeem zich hier houd. De "problemen" komen namelijk pas als je dit gaat doen, de setup is dan minder vergevingsgezind dan bij meer "basic" vliegwerk wat ik al wel live heb gezien.
Is er al iemand die het AC-3x systeem "echt" 3D heeft gevlogen? (daarmee bedoel ik dus figuren uit de K3 regionen van D3D en freestyles hard/technisch?) Ik zou graag eens zien hoe het systeem zich hier houd. De "problemen" komen namelijk pas als je dit gaat doen, de setup is dan minder vergevingsgezind dan bij meer "basic" vliegwerk wat ik al wel live heb gezien.
@ NWolsink: Heb ik je ooit ontmoet? Anders kom eens naar een meeting (24 aug, Venray) ik weet zeker dat veel mensen de Aurora eens van dichtbij willen zien. En jou willen leren kennen in real lfe natuurlijk ;-)
Succes
Helaas geloof ik niet dat flybarless is toegestaan bij de F3C klasse
OK,
Wat kostie?
Waar kun je hem krijgen?
En bevalt het beter dan paddles?
Mario,
Net bericht gehad dat tie van mij volgende week wordt verstuurd.
vraagje:
Kan ik een keer met de tijd langs komen zodat je me met de eerste basis beginselen kan helpen instellen?
De AC-3X kost €499,00 incl.
trek daar de aanschaf van een hoogwaardige giro van af,
dan is het eigenlijk een koopjede servo van de giro moet je er natuurlijk
wel weer bij rekenen, ik heb van de week een BLS 251 besteld voor €90,00
Totaal prijs wordt dan €589,00
Futaba 611 + BLS 251 kost rond de €350,00
Verschil €239,00!!