AC-3X stabilisatie systeem

Hoi,

Ik ben de Vstabi in mijn NT, ben nog zeker niet tevreden. (nu zou ik zeggen met paddels dat die beter vliegt) maar moet nog veel instellen, en software update uitvoeren.

Groeten
Roel

Hoi,

Ik ben de Vstabi in mijn NT, ben nog zeker niet tevreden. (nu zou ik zeggen met paddels dat die beter vliegt) maar moet nog veel instellen, en software update uitvoeren.

Groeten
Roel

Misschien toch een keer de AC-3X proberen Roel, ik vindt zonder te overdrijven dat het echt perfect werkt, ik heb alleen de staart giro rate hoger gezet en de rest staat vanaf het begin af aan nog steeds op de standaard waardes, de mp-xl vliegt duidelijk strakker als met de paddels en veel stabieler in de hoover, voor mij nooit meer paddels;)

Gr,

Mario

Hoi,

Tja ik wil ook niet klagen over de NT, maar het probleem is als ik een loop maak dat motor al bijna uit gaat.. Geen idee waarom.. Maarja moet daar nog eens echt voor gaan zitten en vanaf 0 de setup eens doorvoeren. De MP daarintegen vliegt WAANZIN... dus

Ik heb nog twee weekeinden plannen staat (toernooien) en daarna ga ik naar meetings. Welke? geen idee.
Groeten
Roel

Hoi,

Softwarestand 1.3 für AC-3X fertig
Die Vorteile auf einen Blick: Schnellere Kalibrierung, verbesserte Heckperformance, Heckservo wandert nicht mehr nach längerer Standzeit.
Die AC-3X muss für das Update von 1.2 auf 1.3 eingeschickt werden, da sich durch das Update die Kablibrierungsdaten erweitert haben. Das Update ist kostenlos, es fallen lediglich die Versandkosten an.

DIT IS WEL BALEN,, als je echt nu elke keer alles moet opsturen / uitbouwen voor een update.. Of is dit eenmalig?

Groeten
Roel

er schijnt bij deze update een nieuwe calibratie te moeten gebeuren, vandaar dat hij opgestuurt moet worden.

Die van mij gaat pas een update krijgen als de nieuwe binnen is, nu over 4 weken dus.

Gr,

Mario

Is er al iemand die het AC-3x systeem "echt" 3D heeft gevlogen? (daarmee bedoel ik dus figuren uit de K3 regionen van D3D en freestyles hard/technisch?) Ik zou graag eens zien hoe het systeem zich hier houd. De "problemen" komen namelijk pas als je dit gaat doen, de setup is dan minder vergevingsgezind dan bij meer "basic" vliegwerk wat ik al wel live heb gezien.

En nogmaals voor eenieder, geef het geld niet uit met de illusie dat je er beter door gaat vliegen je kan beter brandstof kopen. En zorg voor een goede mechanische setup, niet iedere heli is in eerste instantie geschikt voor een flybarless conversie. Dit in verband met het verder van de bladas leggen van de aanstuur ballink van de bladhouders.

@ NWolsink: Heb ik je ooit ontmoet? Anders kom eens naar een meeting (24 aug, Venray) ik weet zeker dat veel mensen de Aurora eens van dichtbij willen zien. En jou willen leren kennen in real lfe natuurlijk ;-)

Succes

Is er al iemand die het AC-3x systeem "echt" 3D heeft gevlogen? (daarmee bedoel ik dus figuren uit de K3 regionen van D3D en freestyles hard/technisch?) Ik zou graag eens zien hoe het systeem zich hier houd. De "problemen" komen namelijk pas als je dit gaat doen, de setup is dan minder vergevingsgezind dan bij meer "basic" vliegwerk wat ik al wel live heb gezien.

Lees de Duitse forums er maar op na Michiel, legio 3D vliegers die erg enthusiast zijn over de AC-3X.

Gr,

Mario

@ NWolsink: Heb ik je ooit ontmoet? Anders kom eens naar een meeting (24 aug, Venray) ik weet zeker dat veel mensen de Aurora eens van dichtbij willen zien. En jou willen leren kennen in real lfe natuurlijk ;-)

Succes

Moet ie wel eerst eens arriveren, ik sta op de lijst voor de 2de batch maar als hij er in juli nog niet is dan haal ik een Blitz Avro of 700N (of beiden ;))
Deze wordt dan later dit jaar flybarless > zet eerst nog even de 611 erop die in de kast licht 24aug zal ik noteren!

Die van mij is binnen! Wat een lief klein dingetje is het toch. Ik ben heeeeeel benieuwd hoe het vliegt t.o.v. de paddeluitvoering.
Vanavond lekker sleutelen...

Laatst bewerkt:
Mario,

Net bericht gehad dat tie van mij volgende week wordt verstuurd.

vraagje:
Kan ik een keer met de tijd langs komen zodat je me met de eerste basis beginselen kan helpen instellen?

Geen probleem John, bel me maar als het zover is.

Gr,

Mario

Mario,

Net bericht gehad dat tie van mij volgende week wordt verstuurd.

vraagje:
Kan ik een keer met de tijd langs komen zodat je me met de eerste basis beginselen kan helpen instellen?

De AC-3X kost €499,00 incl.
trek daar de aanschaf van een hoogwaardige giro van af,
dan is het eigenlijk een koopje;) de servo van de giro moet je er natuurlijk
wel weer bij rekenen, ik heb van de week een BLS 251 besteld voor €90,00

Totaal prijs wordt dan €589,00
Futaba 611 + BLS 251 kost rond de €350,00
Verschil €239,00!!

Gevonden :newbie:

Back