Of vimeo :
Outdoor AM in AFPD on Vimeo
Een uitleg bij de AM,
Hij heeft geen begin, ik wil eigenlijk een begin vanaf de grond. Nu "begint" het na de pieptonen (die rol die toevallig klopt daarvoor hoort er niet bij)
Dan Vlieg ik een "vierkante kurkentrekker" 45graden tov debaan naar me toe, dan parralel aan de baan maar 45 graden van vertikaal in ke, enz. en dan hetzelfde maar dan tegengesteld rollen.
Dan via een loop achtig iets (liep niet helemaal in sync met de muziek) naar een normale kurkentrekker en met een halve rol naar een negatiefe kurkentrekker, met een vloeiende beweging gaat ie weer naar me toe en trek ik een snap,
-Dusver wat herhaling maar om te sturen is het best geinig.-
Nu erg lang niks, dit kan dus niet naar mij mening, klaarzetten hoort er niet bij... maar dan uiteindelijk komt ie na een 4 punts rol in KE. Dan een ke 8 met middenin 1,5 snap -dit figuur wou ik erin, doe ik graag met de angel, ziet er leuk uit maar ik kon er de muziek niet voor vinden-, dus nu met wat ¼ ½ ertussen gevlogen, en ruimer dan ik met de angel doe.
en ik ga eruit met wat tail wag en 1,75 negatieve snap naar inverted. (en normaal een stuk rechter)
Nu weer even niks(wachten, klaarzetten), gevuld met wat (bijna random) snaps, ¼ en ½ rollen waarna ik met een grote rollende halve loop in neergaande rollende cirkels beland. eindigend met andersom rollend horizontaal wat vertaagt (maar normaal niet stopt, nu wel(stuurfout)) en een snap.
Dan weer even niks(wachten, klaarzetten) met 2 vierpunts rollen. en dan een 8hoek loop met 2 rollen in de punten desintegreert (die op een totaal andere plek eindigde dan ik begon:evil

en een circel met een paar rolsnelheden.
¼ rol een cicle met een paar ½ rollen, en uiteindelijk inverted eruit, hoekerig omhoog, vertikaal wat heen en weer beweeg met hoogte rol en rudder. Dan naar beneden rollen versnellen, naar ke spin naar inverted tolvlucht.
Dan een einde gemaakt voor demo's... ben der nog niet tevreden over.(laag torqen en dan omhoog zou mss beter zijn)
Grootste probleem in het echt is dat de rolsnelheid veel lager ligt, dus ¼ en ½ rollen worden lastig
De rest doet de Angel ongeveer wel.