Gisteren zijn we weer druk geweest. Wat een folie. Als je lange stukken nodig hebt... Dat spul snijdt lastig, rolt zichzelf constant op, kreukelt en krast al als je er naar kijkt. En ik mocht het op maat snijden.. Heel fijn..
Ik zag op een gegeven moment door de folie het bos niet meer. Of misschien was ik gewoon een beetje verblind door het fluor-groen.
Maar gelukkig had mark zijn lasbril bij de hand ofzo, dus hij had nergens last van.
Anyway. Er zijn weer wat meters folie doorheen gegaan en hier komen de foto's (want dat is interessanter dan mijn geneuzel)
Mark heeft het voorste deel van de romp netjes geschuurd.
Vervolgens wat lijnen uitgezet met tape.
En een witte band geplakt.
Hier legt Mark net de laatste hand aan het blauw op de zijkant van de romp.
De onderkant had 'ie er al op zitten.
En de romp uit wat verschillende standpunten..
Stabilo erop, zodat we een beetje een idee krijgen hoe een en ander eruit gaat zien.
Op het groene gedeelte komen nog wat blauwe tekeningen, dus dat breekt het groen nog wel wat, want het is nog wel wat groen..
Ik zag op een gegeven moment door de folie het bos niet meer. Of misschien was ik gewoon een beetje verblind door het fluor-groen.

Anyway. Er zijn weer wat meters folie doorheen gegaan en hier komen de foto's (want dat is interessanter dan mijn geneuzel)
Mark heeft het voorste deel van de romp netjes geschuurd.

Vervolgens wat lijnen uitgezet met tape.

En een witte band geplakt.

Hier legt Mark net de laatste hand aan het blauw op de zijkant van de romp.
De onderkant had 'ie er al op zitten.

En de romp uit wat verschillende standpunten..

Stabilo erop, zodat we een beetje een idee krijgen hoe een en ander eruit gaat zien.

Op het groene gedeelte komen nog wat blauwe tekeningen, dus dat breekt het groen nog wel wat, want het is nog wel wat groen..

Laatst bewerkt: