even een update !
heb vandaag de motor op de juiste plaats afgesteld , hij zit nu netjes in de midden en heeft genoeg zijstelling .
de tanks zitten nu ook vast en ik heb voor de smoke toch maar een 500cc ijsthee flesje genomen , deze is lekker stevig en ik moet voorin de gas servo nog plaatsen en het 750ml flesje zat dan preciezs in de weg .
ook even de twee pakkingen gesneden voor de uitlaat , deze zitten er nu tussen en de uitlaten zitten goed op hun plaats .
de nimh accu voor de ontsteking zit er nu op en ik heb een hoop kabels gebundeld ( wat een kloteklusje zeg

) dus dan ziet het er straks ook nog netjes uit .
de ontsteking kan er straks ook op alleen moet ik onder het klepje voorop nog wat slangen aansluiten en aan de carb werken , voor ik de ontsteking erop zet .
ik heb een dikkere pakking besteld in duitsland voor de carburateur en deze gaat maandag op de post in duitsland .
ik heb net ook de vleugels even erbij gepakt ( ik weet het , het is laat ) en ik heb de delen verwijderd die ik opnieuw gefolied wou hebben.
er zaten op beide vleugels twee schades omdat de vorige eigenaar hem de boom in heeft weten te manuvreren ( ik noem geen namen hoor , richard ;-) )
de rechter vleugel bovenkant heb ik compleet opnieuw gefolied alleen de aileron niet .
de linker vleugel doe ik morgen maar daar hoef ik alleen maar de oranje vleugelpunt opnieuw te doen en het wit is nog oke .
ik moet alleen nog even de checkers ( zwarte blokken ) erop maken maar dat komt later wel .
hier nog wat foto`s ervan .
het gaat nu aardig opschieten zo ! ( is dat rotweer in ieder geval nog ergens goed voor

)
morgen weer verder.
mvg eric