Afbouwverslag: 3.30 meter Yak-54, 3W200i B2 TS--> *Nu met video*.

Steeds weer een stapje verder, de Emcotec en ontstekingsschakelaar zijn nu ook ingebouwd.

Yakupdateemcotec.jpg

Yakupdateemcotec_2_.jpg

Yakupdateemcotec_3_.jpg

Yakupdateemcotec_4_.jpg

Yakupdateemcotec_5_.jpg

Yakupdateemcotec_6_.jpg

Yakupdateemcotec_7_.jpg

Yakupdateemcotec_8_.jpg

Yakupdateemcotec_9_.jpg

Yakupdateemcotec_10_.jpg

Lang leve mobiele telefoons, op de foto is je kist zo krom als een banaan, in alle richtingen :P

Hmmm, ja, is wel een beetje zo. Damn, heb ik eindelijk een perfecte gsm gevonden waarbij de kleuren eindelijk een keer kloppen, krijg je dit weer:) Naja, voor in een bouwverslagje is het wel goed zo:D

Ach die foto's zijn toch prima.. denk niet dat je veel meer moet verwachten van een mobiel. Je kunt ook heel duidelijk zien dat de lens het probleem is, als je een rechte lijn volgt zie je 'm naar binnen en buiten toe uitwaaieren.

Dat hou je in mindere mate ook met duurdere camera's, en de kleuren etc is verder wel goed, dus je neit druk over maken :)

Weer wat kleine dingen gedaan; staartpoot gemonteerd en bekabeling aangebracht, bekabeling naar de hoogteroeren doe ik de eerstvolgende keer.

De 2 14 kanaals ontvangers zijn besteld en worden direct ingebouwd zodra ze er zijn.

(beetje stoffig nog)

yakupdatemaandagg.jpg

yakupdatemaandagg_2_.jpg

yakupdatemaandaggg.jpg

Laatst bewerkt:
Even een kleine wijziging; op hoogte- en rolroer had ik 5985MG's (13kg) gepland (en al ingebouwd....) Na wat wikken en wegen heb ik toch besloten om alle roeren te voorzien van 7955TG's, ook omdat een aantal mensen die met deze kist vliegen, met de 13kg servo's en 3D uitslagen toch te weinig torque zeggen over te houden. Waarschijnlijk zal het puur voor 3D vliegen (=bijna altijd lage snelheid) prima gaan met die servo's, maar aangezien ik deze kist breder wil gaan inzetten (ook F3M en F3A-X wedstrijden) leek me dat toch niet wijs. In eerste instantie wilde ik het toch gewoon proberen, echter heb ik ook nog servo's nodig voor de 3 meter Edge, daar zijn de 5985's meer dan sterk genoeg voor. Die kunnen dus mooi doorschuiven van de Yak naar de Edge:) Vandaar dat er nu dus weer een partijtje 7955's onderweg zijn naar mij, zodat alle roeren straks voorzien zijn van dezelfde servo's, dus in totaal 13 servo's op de roeren........ (weer een rib uit m'n lijf, maar het zij zo)

Ik verwacht ze volgende week binnen te krijgen, dan bouw ik ze uiteraard direct in en zal gelijk wat foto's maken.

Je hebt het er maar druk mee ;).
De bouw van mijn extra ligt al een paar weken stil, druk bezig met schrijven van mijn scriptie. Maar in januari kan ik ook weer gaan bouwen :cool:

Moet toch wel een kist hebben voordat het trainingsweekend er is...

Gr Jeroen

Back