Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goede beslissing, hier ga je geen spijt van krijgen.Even een kleine wijziging; op hoogte- en rolroer had ik 5985MG's (13kg) gepland (en al ingebouwd....) Na wat wikken en wegen heb ik toch besloten om alle roeren te voorzien van 7955TG's, ook omdat een aantal mensen die met deze kist vliegen, met de 13kg servo's en 3D uitslagen toch te weinig torque zeggen over te houden. Waarschijnlijk zal het puur voor 3D vliegen (=bijna altijd lage snelheid) prima gaan met die servo's, maar aangezien ik deze kist breder wil gaan inzetten (ook F3M en F3A-X wedstrijden) leek me dat toch niet wijs. In eerste instantie wilde ik het toch gewoon proberen, echter heb ik ook nog servo's nodig voor de 3 meter Edge, daar zijn de 5985's meer dan sterk genoeg voor. Die kunnen dus mooi doorschuiven van de Yak naar de EdgeVandaar dat er nu dus weer een partijtje 7955's onderweg zijn naar mij, zodat alle roeren straks voorzien zijn van dezelfde servo's, dus in totaal 13 servo's op de roeren........ (weer een rib uit m'n lijf, maar het zij zo)
Ik verwacht ze volgende week binnen te krijgen, dan bouw ik ze uiteraard direct in en zal gelijk wat foto's maken.
Goede beslissing, hier ga je geen spijt van krijgen.
Die zitten toch niet in je E-Evolution.. heb je alweer met de verkeerde kist staan vliegen..![]()
vergeet geen krimpkous over je stekker naar je accu te doen.![]()
persoonlijk zou ik geen tywrap om de antenne doen, want die antennes breken vrij snel
daarom juist je geeft ze niet veel tril kans.
Sorry, maar wat is een "ICE"?
Mooie kist trouwens!
Welke is het geworden?
Zou je het echt goed willen doen dan zou je eigenlijk een ringetje onder de inbuskop moeten plaatsten zodat bij wat slijtage van het plastic deel van de kogelkoppeling deze niet van de kogel af kan schieten.
Weet dat het ver is gezocht maar zo zou het wel echt "af" zijn (Standaard 1:1 luchtvaartkennis ;-) ).