Algemeen 1/8 brushless truggy topic

Vond het wel een mooie foto ...

P1040697%20-%20Picasa%203.jpg

Best veel offset.. ;-) Op een RC8T horen 0 offset velgen :P

Voor de rest een leuke foto!

Mooiste foto van mijn RC8T vind ik toch wel deze :

rc8tcut.jpg

Yup, zijn ProLine Mulchers of offset rims voor lekker in het zand te raggen en niet te snel om te gaan voor de hobbels :).

heey even een vraagje ik zit er over na te denken een nieuwe rc8te set te gaan kopen maar er zit mij iets dwars in mijn tamiya 1/10 onroad zaten ook van die inbus schroefjes zoal bij deze rc8te maar in mijn tamiya waren ze na een paar x het hele chassis uit elkaar gehaalt te hebben helemaal versleten zodat ik ze niet meer los krijg zijn de schroefjes in deze rc8te ook zo slap dat de kop helemaal kapot gaat of heeft niemand hier problemen mee ?

Nee, AE is goed spul, geen problemen met de schroefjes. Zorg gewoon dat je de goede maten gebruikt, geen torx, en geen rot gereedschap.

oke bedankt trouwens m'n tamiya was 2e hands dus wie weet wat de vorige eigenaar ermee gekloot heeft, als je op amerikaanse sites kijkt kun je voor 380 dollar ( 266 euro) ex verzendkosten al een nieuwe rc8te kit kopen,

trouwens als je ipv 4s lipo 2x 5100 6 cell nimh gebruikt hoe groot verschil is dat met rijden ?

Ex verzenden en waarschijnlijk zul je BTW moeten betalen. Mijn tip, ga op zoek naar een leuke 2de handse.

Ga geen NiMH rijden.

De standaard inbusschroeven zijn niet super. Het is beter dan Tamiya spul, maar nog niet super hoor. Ik draai er regelmatig dol en gebruik goed gereedschap.

2e handse is er op het moment een te koop dacht ik.

Ahh, ik heb er nog geen dol. Denk dat SMF store wel 'aftermarket RVS' schroeven oid zal hebben.

Die used RC8T FT is verkocht aan diver (mits we dezelfde bedoelen).

ik zat idd al 2e hands te kijken maar op marktplaats staat er geen een op wel nitro spul die kun je natuurlijk wel ombouwen maar heb het liefst toch standaard elektrisch

enne ik vind zelf lipo's een beetje duur zoveel wil ik er nou ook weer niet aan uitgeven en de brand veiligheid zit me een beetje dwars met die safty bags tijdens opladen enzo

Alleen NiMh accus gebruiken die een fatsoenlijk 1:8 setje kunnen voeden. ben je duurder uit als degelijke Lipo's. (maargoe, heb het zelf dan wel over turningy en zippy lipo's bijvoorbeeld.)

oke ik zit beetje te googele heeft iemand ervaring met de lrp s8 txe rtr 1/8 elektro ?

een rtr setje ervan kost nieuw 550 euro ( uit duitsland ) het chassis lijkt vanaf het plaatje veel op de ae rc8te is het ongv ook de zelfde kwaliteit ?

Als je dat soort bedragen wilt uitgeven overweeg de HPI Forza!
Accu's erin en karren maar karretje kost meen ik 640,-- en zit een zeer goede regelaar & motor in.
(Wagen is feitelijk een Hotbodies D8)

Marktplaats is nu ook niet echt DE plaats (al komt de mijne wel van MP). Kijk eens op eBay, vooral DE en US daar is een giga aanbod van truggies. Wil je gaan racen of bashen?

Als je dat soort bedragen wilt uitgeven overweeg de HPI Forza!
Accu's erin en karren maar karretje kost meen ik 640,-- en zit een zeer goede regelaar & motor in.
(Wagen is feitelijk een Hotbodies D8)

voor 600 euro heb je lrp s8 txe met 2 lipo 2s accu's dus ben ik iets goedkoper uit alleen je hoort niet zoveel in nederland of iig op de modelbouw sites die ik bekijk over lrp dus weet de kwaliteit niet echt te vergelijken maat zal eens naar die hpi kijken

oke ga nog wel even googelen van ae en mugen vind ik op ebay voorlopig alleen nitro en zon ombouw kit heb ik liever niet lrp heeft nieuw rtr zonder accu en lader dan voor 485 euro op ebay moet dan wel nog 17 euro verzendkosten bij

Back