Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar naast effecten is het belangrijkste toch wel de muziek. Belangrijk is de muziek zo neutraal mogelijk te houden, maar wel de sfeer heeft die je wilt bereiken in een film. Soms moet je dan de keuze maken tussen wat je zelf erg aanspreekt en iets wat niet je eigen smaak is, tenslotte wil niemand happy hardcore horen wanneer het spannend wordt in een horror film...
Tja, muziek is voor mij toch wel een belangrijke factor.
Moet binnenkort eens een goede full hd camera aanschaffen en naar een paar wedstrijden/bashes gaan. Kijken of er een kwalitatief hoogstandje van gemaakt kan wordenal heb ik niet echt de neiging het video bewerken weer op te gaan pakken maar met de winter in aantocht.. wie weet
.
Tja, muziek is voor mij toch wel een belangrijke factor.
Moet binnenkort eens een goede full hd camera aanschaffen en naar een paar wedstrijden/bashes gaan. Kijken of er een kwalitatief hoogstandje van gemaakt kan wordenal heb ik niet echt de neiging het video bewerken weer op te gaan pakken maar met de winter in aantocht.. wie weet
.
lekker 'on-topic' allemaal :sleepy:
Kijk eens op www.no-nitro.nl. Jerome is druk bezig om de BL een plaatsje te geven tussen (voor?) de nitro'sMooie auto ! Heb zelf ook overwogen om er één te kopen. Maar....t'is natuurlijk wel echt een wedstrijdauto. Er wordt dan wel een Truggy-cup georganiseerd, maar dat is weer alleen brandstof truggy's(zouden ze bang zijn van de snelle brushless ? ;-) ). Dus om echt alles uit die auto te halen moet je er wel mee op een circuit gaan rijden.....anders lijkt me een E-revo een net zo logische keuze....