Algemeen 1/8 brushless truggy topic

Niet daar ... ofja tenzij ik tegen die muur aan ga rijden maar daar wordt ik (en mijn wagen / chassis) niet vrolijk van :D.

Moet eigenlijk een keer een mooie schans maken zodat we echt kunnen jumpen. Probleem is alleen het meenemen van de schans.

Ja dat staat nog op de planning (al helemaal met een Flux meeting). Maar het was destijds niet zo heel warm en zin om te spaaien was er niet echt :D

Dat vond ik dus ook :)

Het is Tom Petty - Learning to Fly. Ik heb het zelf van dit filmpje :

Laatst bewerkt door een moderator:
Servo

Ik wil een servo bestellen voor mijn rc8te maar wil even rustig aan doen met de $$$ nu wil ik denk ik iets bestellen bij HK maar HELPPPP

zijn dit opties?? weet niet eens of ze passen waar moet ik op letten snelheid kracht???? beetje dom hè:mrgreen:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Metal Gear Servo 60g/15.5kg/.16sec $11.95

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Towerpro MG996R 10kg Servo 55g / 10kg / .20sec $9.99

HobbyKing Online R/C Hobby Store : BMS-630MG Super Strong Servo 13kg / .17sec / 49g $30.90

andere opties van harte welkom en mag ook wel iets duurder hoor!!

Is waarschijnlijk allemaal niets waard voor die prijzen. Dat wordt een keer fout landen of iets raken en gestripte tandwielen.

EDIT : Als ik toch moest kiezen, viel sowieso de 2de al af, te zwak en te traag.

Check eBay en dan dr350z, hij verkoopt redelijk wat servo's en zet altijd netjes de daadwerkelijke staat van het product er bij. Verzendkosten zijn ook nog wel te doen.

Dan zoek je op Servo Database gewoon even de prijs op. De prijs zegt niet alles, maar een dure servo zal vaak beter presteren dan een goedkope ;). Kies voor een beetje een goed merk zoals Futaba, Spektrum, Ace, HiTEC, JR, etc. Natuurlijk kun je ook de specs daar checken.

EDIT : dr350z link even geupdate naar alleen auctions. Deze servo heb ik in mijn RC8Te (zat er standaard al in).

Laatst bewerkt:
Is gewoon een goede servo en TG = Titanium Gears dus zeer zeer sterk. Oja en hij is ook heel sterk.

EDIT: Houd wel rekening met wat wachttijd bij HK. Heb er 6 dagen geleden wat besteld en is nog steeds niet verzonden omdat in China het Spring Festival is. De meeste mensen hebben dan een hele week vrij.

Laatst bewerkt:
heb in m'n Revo zo'n 20kg savox zitten, en in m'n Muggy een 30kg Hitec. werkt beide perfect. je kunt beter teveel kracht op het stuur hebben als te weinig imo. (sturen terwijl het raakje vast staat heb je toch zelf in de hand)

Back