Ik neem aan, dat ik met de standaard pinion rijdt/reed. Ik kan me voorstellen dat wanneer ik een pinion met minder tanden neem, de snelheid eruit gaat en het gezonder voor de motor is.
De snelheid van de setup die ik heb is echt ongelooflijk. Op een mooie grote lap asfalt kun je plankgas nog steeds sturen, al hoor je de banden wel slippen. Menig mond valt er van open.
Toch maar eens kijken naar een andere pinion. Jammer, dat hij dan wat minder hard gaat. Maar krijgt de aandrijving dan niet juist meer te verduren? Minder snelheid maar meer koppel na de pinion. Dat is juist waar het fout gaat met gesmolten diffs.Toch?
2s Lipo....liever niet. Dan wordt het wel erg tam denk ik. Plus dat ik dan weer extra moet uitgeven of deze accu moet omsolderen naar 2s.
De snelheid van de setup die ik heb is echt ongelooflijk. Op een mooie grote lap asfalt kun je plankgas nog steeds sturen, al hoor je de banden wel slippen. Menig mond valt er van open.

Toch maar eens kijken naar een andere pinion. Jammer, dat hij dan wat minder hard gaat. Maar krijgt de aandrijving dan niet juist meer te verduren? Minder snelheid maar meer koppel na de pinion. Dat is juist waar het fout gaat met gesmolten diffs.Toch?
2s Lipo....liever niet. Dan wordt het wel erg tam denk ik. Plus dat ik dan weer extra moet uitgeven of deze accu moet omsolderen naar 2s.
Laatst bewerkt: