Raar dat er bij jouw zoveel Durga's zijn... Hier alleen maar B44's, BJ4's, XX4's, Lazer's en andere competitiewagens.
Ik bedoelde de B44

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raar dat er bij jouw zoveel Durga's zijn... Hier alleen maar B44's, BJ4's, XX4's, Lazer's en andere competitiewagens.
Morgen als het goed is
Body's en onderdelen zou hier in Nederland wel eens lastig kunnen worden (tijdelijk) , van wat ik begrepen heb is de importeur (Rijne) failliet. Maar het buitenland mag zeker geen probleem wezen.
Vooral HongKong zal wel wat op moeten leveren en waarschijnlijk nog voor een leukere prijs ook![]()
Bestel gelijk ook aluminium suspension arms. Zowel de voorste als de achterste breken erg snel.
Geen:!::!::!: Aluminium draagarmen nemen:!::!: Daar heb je niks aan , die verleggen alleen je breekpunt naar het chassis!! De plastic armen voldoen prima , hebben bij mij zelfs een radslag met 60~65 km/u overleefd... Die zitten er trouwens nog zat bij ook , 2 sets voor en achter nieuw in de verpakking
G
Morgen als het goed is
Body's en onderdelen zou hier in Nederland wel eens lastig kunnen worden (tijdelijk) , van wat ik begrepen heb is de importeur (Rijne) failliet. Maar het buitenland mag zeker geen probleem wezen.
Vooral HongKong zal wel wat op moeten leveren en waarschijnlijk nog voor een leukere prijs ook![]()
Je zette zelf "suspension arms" in je post![]()
Hier is de carosserie: Modellbau Seidel - Tamiya 51338 Karosserie-Satz Baldre (DB-01)-
Verzendkosten 9,95.
Ik heb hier mijn DB01R besteld incl deze body kit en banden. Prima zaak, 11 uur besteld, 13:20 verstuurd, 2 dagen later in huis.
Het was een poos zoeken totdat ik deze zaak tegenkwam maar deze heeft weliswaar niet het breedste assortiment, maar wel een berg op voorraad.
@LennartB
Wat had je aan verzendkosten betaald?
€250 vind ik een (redelijk) nette prijs. Zeker als de gewone db-01 voor € 230 op dezelfde site staat.
Uit hong kong kan goedkoper maar als je inklaring etc. meerekend valt het verschil weer mee.
Oja en zitten er nu wel of geen velgen in de doos?
Ik heb in totaal 9,95 betaald. Dat lijkt gewoon vast te staan. Betalen met paypal.
Velgen zitten er niet bij. Als je op het chassis klikt staan er onder aan de pagina de links met benodige parts:
empfohlenes Zubehör (nicht enthalten)
- 1x Tamiya - 51338: Karosserie-Satz Baldre (DB-01)
- 1x Tamiya - 45039: Brushless Regler TBLE-01 + Motor TBLM-01
- 1x Felgen: Felgen für Vorderachse und Hinterachse
- 1x Reifen: Reifen mit Spikes für Vorderachse und Hinterachse
Ik was incl verf 315 euro kwijt.