@ Mopar
De olie zit in de diff, jij spreekt denk ik over de diff behuizing. (Uitsparing in chassis zit er voor het tandkrans-tandwiel, die zit om de diff heen).
Diff moet echt helemaal vol, zoals ook Mark al vertelde. Lucht zorgt er meteen voor dat de werking nul wordt ! Als je hem openmaakt moet je mooi heldere olie zien, is ie wit dan zit er lucht bij.
Afdichting is een heel klein rubber ringetje, erg lastig om die op de plaats te houden als je hem dicht maakt. Even rustig met beleid doen, dan gaat het wel.
Na vullen 15 min open laten staan, zodat je zeker weet dat alle luchtbellen eruit zijn.
De olie zit in de diff, jij spreekt denk ik over de diff behuizing. (Uitsparing in chassis zit er voor het tandkrans-tandwiel, die zit om de diff heen).
Diff moet echt helemaal vol, zoals ook Mark al vertelde. Lucht zorgt er meteen voor dat de werking nul wordt ! Als je hem openmaakt moet je mooi heldere olie zien, is ie wit dan zit er lucht bij.
Afdichting is een heel klein rubber ringetje, erg lastig om die op de plaats te houden als je hem dicht maakt. Even rustig met beleid doen, dan gaat het wel.
Na vullen 15 min open laten staan, zodat je zeker weet dat alle luchtbellen eruit zijn.