Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Minimag 52 euro in Dortmund
Motor en regelaar en prop( brushles, sterk zat voor waterstarten) 20 dollar bij UH
4 servo's , 12 dollar bij UH
Accu, 20 dollar bij UH, maar dat kan goedkoper( 8dollar op ebay) en dan nog 10 euro verzendkosten.
KOMOP tis 4 uur geleden!, ik weet het wel maar heb nou geen zin meer om het te zeggen, doe normaal...
Niemand?
hallo,
ik zit te twijfelen over de minimag ik heb hier liggen een 30a en 18a regelaar 4 paar geschikte servo's en een axi 2208/34 en als accu een 3s 1300mah 1p dus is dit een goede setup voor een minimag?
mvg
Justus
de 18A regelaar is ruim voldoende. De motor lijkt er zuinig voor dit modelik zit te twijfelen over de minimag ik heb hier liggen een 30a en 18a regelaar 4 paar geschikte servo's en een axi 2208/34 en als accu een 3s 1300mah 1p dus is dit een goede setup voor een minimag?
ik zit een beetje met het zoeken van beste balance van de minimag. Hij wilt constant uit zich zelf omhoog en op lage snelheid een een bocht maken betekend onbestuurbaar en recht met de neus naar beneden.
Waar hebben jullie de accu liggen in jullie minimag. tegen de motor aan of meer onder de vleugels. Bij mij gaat het om een 3S 2200 Mah van ongeveer 180 gram.
Echt leuk zweven doet hij gewoon niet.
Is er misschien iemand die een foto kan maken hoe de COG ligt.