Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Met body ?

Ik denk dat je iets verkeerds gedaan hebt want niemand komt aan de 2100 gram.

Was helemaal rijklaar wel zonder brandstof maar zal nog wel eenkeer wegen voor de zekerheid

Lijkt me een verkeerde uitlezing. Kwam er geen wiel op de grond met wegen? Of was de kap ongespoten? Uitlaat/motor gemonteerd?
Ik moet zeggen mijn 966 was ook te licht, maar volgens mij 2400gr ong.

gr.
Peter

Weet iemand waar ik metalen setup wielen kan halen voor de 1:8 ?
van hudy zie ik ze alleen voor off road :(

CSO/Arrowmax heeft ze niet. Wie levert trouwens CSO? moet nog iets hebben voor me serpent.

Heeft iemand trouwens een alternatief voor de CVD assen van serpent? uit de huidige kan je geen pennen eruit slaan. naja eruit krijgen lukt wel alleen als ik nieuwe erin doe zitten ze niet meer vast :(

Ik heb de materialen en de machines in huis, wat wil je voor een setje setup wielen betalen? ;)

03 juni 2012 is het zo ver de 1:8 Nomac Promo wedstrijd bij de RACO2000 gecombineerd met de 2e wedstrijd PistonCup Onroad.

inschrijven kan hier : MyRCM

Henk
RACO2000

Jammer dat er gekozen is voor een datum waar ook een nk op wordt verreden.
Zou graag mee willen doen aan de promo maar ben dan wedstrijdleider bij de NK1:5

Reageer vrolijk verder

Marcel

Een NK 1:5 vloekt totaal niet met een BC08 wedstrijd met uiteraard uitzonderingen daar gelaten. Als we met iedereen persoonlijk rekening moeten gaan houden kunnen we denk ik nooit een kalender rond krijgen.....

Back