R
rc-ownd
Guest
Ik heb zelf van 5 oplaadbare batterijen 2700Mah, een accupakketje gesoldeerd. En daaromheen een krimkous. Werkt ook gewoon prima
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1 voor mij. Voordeel dat je ze maar 1x in de paar weken op hoeft te laden. De 1200/1400mAh humppackjes redden het net een hele middag rijden. Vooral in ruw terrein (los zand), vergt het veel van je stuurservo en dus ook de capaciteit van je accu. Meer is beter. :wink:rc-ownd zei:Ik heb zelf van 5 oplaadbare batterijen 2700Mah, een accupakketje gesoldeerd. En daaromheen een krimkous. Werkt ook gewoon prima.
RubenT zei:Ik heb ook een bodemplaat voor de savage gemaakt nu wou ik een topic aanmaken over mijn savage en de veranderingen erin posten maar ik zie nergens zo'n sectie saan in dit forum. Waar posten jullie je topic van jouw wagentje?
Gr.
Ik vind hem zeker niet te duur maarja wat kost een savage x dan weer?Benjiman21 zei:Zag de nieuwe aanbieding bij de modelbouwer in de buurt
Kawasaki KFX 700 (Savage)
-HPI Nitro Star S25 moter voor veel vermogen
-160cc bezinetank
-TVP chassis
-4WD
-Schaal: 1/8
-Afmetingen: 53,3 x 42,7 x 25,4 cm
-Incl. rotostart en zenderset
Kant en klaar!!!
-369 euro
![]()
Koopje of nog altijd te duur ?
En de Savage 3.5 is nog steeds niet "discontinued", kijk maar. Kennelijk hebben ze daar nog magazijnen vol van staan. :? :wink: En de Savage ATV blijft toch wel een aparte verschijning. Voor mij destijds de reden om er een te nemen.Bart_Banaan zei:Hij is wel 'outdated'... HPI heeft alle Savage's, behalve de verschillende uitvoeringen van de 'X', discontinued.... Dus deze Kawa uitvoering is wel nieuw, maar niet meer in de mode....
Bart_Banaan zei:Het is zeker een goeie uitvoering, en er is helemaal niks mis mee, maar ik zag toevallig van de week dat op de site van HPI Racing USA (het 'hoofdkantoor') dat de lijst met leverbare en discontinued was geupdate, en dat alle 'normale' Savage's discontinued waren en alleen de 'X-en' nog in het leveringsprogramma staan:
http://www.hpiracing.com/kits/index.php?cat=all