B
Benjiman21
Guest
RubenT zei:je spaart er toch een stuk op uit als recreative beginner.
Gr.
Wat bedoel je daarmee ?
Thanks Ruben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
RubenT zei:je spaart er toch een stuk op uit als recreative beginner.
Gr.
Sleurhutje zei:369 is een koopje. Ik heb vorig jaar mei de Savage 25 ATV gekocht voor 549. Tot voor kort (en nu nog steeds) staat de Savage 25 ATV nog voor 529 tot 599. Is een prima auto om meet te beginnen. Wat stuk gaat vervang je door stevigere onderdelen die ook in de X/SS/X SS zitten en na een jaar raggen heb je een volledig nieuwe auto. :lol:
Nee, zonder gekheid. Dit is echt een koopje als hij helemaal compleet met zender is. Je hebt alleen nog een stick pack (7.2V accu) voor de rotostart (starteenheid), wat gereedschap (gloeiplugsleutel, schroevendraaiertje), een vulfles, brandstof en een gloeiplug driver (met lader) nodig. Veelal is dit ook als een setje. Kies als brandstof 20% of 25%, bij voorkeur geen MT want dat is nogal vettig voor de S-25 motor en laat een gelige prut achter op je chassis. Tornado is prima.
Ik heb vanaf de eerste dag met Morgan Fuel Sidewinder 25% gereden. Nooit after run gebruikt en de Savage ook nooit schoongemaakt (als er iets schoon was, dan was op die plek iets vervangen 8O). Ik heb ruim 35 liter met de S-25 motor gereden in nagenoeg alleen maar zand. Veel springen en stuiteren (zeg maar gerust zwaar mishandelen met salto's springen en gewoon blind een helling op of een schans over knallen). Uiteindelijk heb ik de motor moeten vervangen omdat de carburateur uit het motorblok brak. Was toch niet helemal bestand tegen ahrd op z'n kop landen, Ken (je weet wel, van Barbie) plofte met zijn kont hard op de carb en toen brak-ie af. Maar het motortje loopt nog steeds als een zonnetje.Benjiman21 zei:Ik heb hier nog anderhalve bus 16% staan, niet goed ? Ik dacht dat zo lager de procenten nitro de beter voor de auto maar te weiniger de power
Het merk weet ik niet omdat de modelbouwer deze zelf mengt
Bij gewoon op straat en door het gras rijden (lage rolweerstand) bleef de temp zo rond de 110-120*C. Bij flink scheuren en stuiteren door het zand (hoge rolweerstand) liep de temp op tot zo'n 130-140*C. Ik heb zo'n Venom Temp Meter dus die houdt ook de hoogst gemeten waarde vast. Meestal was de grens rond de 150*C tijdens het rijden. Het motortje koelt dan snel af naar normale temperaturen.Leonduin zei:en op welke tempratuur houd je de s-25 motor?
Heb zelf ook een savage 25. Lekker aan het rijden alleen welke tempratuur moet de motor zijn?
leon
Benjiman21 zei:RubenT zei:je spaart er toch een stuk op uit als recreative beginner.
Gr.
Wat bedoel je daarmee ?
Thanks Ruben
psygho zei:De X RTR is er nu ook ook met een bonus pack, alu difhuisjes spiderdiffs,e n de dual slipperclutch als free bonus. en dat voor "maar" 465,00.![]()