Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Ha, vandaag even met de koppeling inelkaar gezet. Ik denk, huuh het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon wat shimms op de al standaard shimms en klaar. Even kijken :cry: owwh dat bedoelt sleurhutje ermee, dat de koppelingsschoenen binnen de koppeling moeten vallen :wink: . Ik heb hem dus nog niet inmekaar, maar het liep ook niet zo soepel, kun je van de buitenkant zien of een kogellager kapot is?

Owwh ja :oops: , het ging om een koggelager in de clutch, maar daar geld natuurlijk hetzelfde voor als een kogellager in de krukas :oops: :wink:

Jellefcu, valt je Savage een beetje uitmekaar? :lol: :cry: . De laatste tijd nogal veel problemen.
Heeft mijn savavge ook een beejte problemen mee, maar Thunder-Thiger DS1015 servo's zijn hele goeien. Bij mijn lhs 90 euro :cry:

nee ga misschien een nieuwe kopen.
En die is zonder zender en ontvanger( maar die heb ik al) maar er moeten alleen nog maar servo's in dus.
Maar ik kijk nog maar alleen, niet zo dat ik al 100% zeker ben een nieuwe te kopen.

Jelle

Ik wil een keer beginnen met een nieuwe lijkt mij leuk, en een bouwpakket.
En dan weet ik beter hoe die in elkaar zit.
En ik kan hem verkopen misschien iemand heeft intresse en dan kan ik zender en ontvanger houden.
Maar er is niks mis met mijn auto.
Hij loopt nu perfect, vrijdag nieuwe spurgear erin en hop rijden.

OWJA KIJK EENS OP : www.jenj-nitroracers.tk als die het doet:P

Jelle

Jellefcu zei:
Ik wil een keer beginnen met een nieuwe lijkt mij leuk, en een bouwpakket.
En dan weet ik beter hoe die in elkaar zit.
En ik kan hem verkopen misschien iemand heeft intresse en dan kan ik zender en ontvanger houden.
Maar er is niks mis met mijn auto.
Hij loopt nu perfect, vrijdag nieuwe spurgear erin en hop rijden.

Zo zo Jelle... Nieuwe uitdagingen zie ik :D
Fijn dat je al een nieuwe Spur in de bestelling hebt staan. Binnenkort weer een keertje rijden?

Jan

Hallo,

Ik heb een vraagje en zoekacties hier en Google hebben me helaas niets opgeleverd...

Mijn Savage 3.5 beschikt niet over een separate laad aansluiting. Nu kan ik natuurlijk voor € 9,10 een nieuwe Switch kopen bij PKRacing maar eigenlijk wil ik 'm zelf solderen. Ik heb dit schakelaartje :

Heeft iemand een aansluitschema dat ik voor dit doel kan gebruiken? Ik neem aan dat er ook een diode nodig zal zijn om +/- verwisseling te voorkomen?

Alvast erg bedankt voor jullie reacties.

Jan M.

Hee Jan,

Ja lijkt me leuk weer een keer te gaan rijden, ik ben volgende week vrij dus heb het hele weekend en volgende week de tijd dus.
Mijn spurgear komt pas vrijdag binnen misschien donderdag, maar ik denk vrijdag.
We hebben dan nog wel even contact :wink:

Jelle

De X sleuteld makkelijker dan de eerdere versies,maar blijft lastiger, dan menig buggy of truggy, daar doe je helaas niets aan.

Dit is gewoon de bouw van de auto. Prima bash en jump auto, maar dat breng dus wat sleutelongemak met zich mee.

Maar ja je koopt een hobby ;P

Back