Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Het grootste probleem is gas houden tijdens je landing na een sprong. Je diffs krijgen dan geweldig op hun kl0ten. Je weet zelf hoe klein de tandwielletjes zijn....dus, gas los tijdens de landing. Remmen of gas bijgeven in de lucht mag wel natuurlijk om de Savage mooi te "besturen" tijdens de vlucht.

Alu diffhuis en goed uitshimmen (even search gebruiken) kan de levensduur van je diffs aanmerkelijk verlengen.

Bedoel je met die spoiler een spoiler als de deze :
7194_03pt.jpg

Deze krijg je bij een GT2 Truck body van HPI zelfs
Kijk hier in de beschijring staat dat de spoiler erbij zit.

Gr.

sportandspeedlover zei:
nee ik bedoel gewoon een truggy spoiler wat je ook wel eens op een revo ziet
Ik denk dan dat ze er gewoon een van een 1/8 buggy erop fixen zoals die van de Hellfire ofzo.

dat zou idd kunnen leek me op zich wel grappig maare iemand hier al ervaring met tamiya ps53 lame flake?
of gezien hoe dat er uit ziet op een kap?
heb namelijk nog een ongespoten proline streamliner kap liggen en dat leuk me wel een leuk kleurtje

Ik wil een stalen spurgear aanschaffen (47T). Nu kun je op ebay, goedkopen krijgen van de savage x 4.6 rtr, maar is dit wel dual slipperclutch?

Ik kan ook zoiets kopen. Maar dan heb je de slipper clutch van een savage 25 nodig :?: :roll:

Of gewoon de officiele HPI spur gear.

Wat raden jullie mij aan?

Wat is het voordeel van een dubbele clutch? Bij kunstof tandwielen begrijp ik dat wel, maar stalen zou je in principe toch niet zo snel stuk kunnen rijden, dus is dit ook niet nodig (denk ik toch).

Kheb trouwens alleen maar de standaard 15T en de bijgeleverde 18T clutchbell
bij mijn Savage gekregen (2dehands) jullie een 17T?, er worden wel meer aangeboden waarbij wordt gezegd dat ze van een savage x komen.

Standaard heeft een Savage X ook geen geharde clutch bell dus dat kan best kloppen.

Als je een stalen spur gaat gebruiken moet je ook een stalen pinion gebruiken.

Back