Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
buism01 zei:
@Len,

Ik kan er niet omheen..toch weer de goedkoopste met FLM (en Nova)! Ik heb LCG TVP, 2 braces en een skidplate bij je besteld! Hopelijk heb je het op voorraad!

Dit keer rij ik niet naar je toe! :lol: Dat was me toch een klein stukje te ver......pffff

Morgen maak ik het over!

Gr.Marc

Mark,

Heb het op voorraad.
Ongezellig zeg, kom je nog geen eens langs;-) dan stuur ik het maar op!
Nog bedankt, raimond komt uit je dorp zag ik, wel gezellig! raimond ook nog bedankt.

Gr,
lennert
www.rcplace.nl

Jullie zijn grappig :D ,ja het word een wat glitter Savy,lol,maa het word ook snel smerig dus :D ,Anders doet het zeer aan de ogen als ie in de zon staat,word ik verblind,kan weer naar de dokter om dat na te laten kijken,lol.

Lenno,np,en jij ook bedankt :D

Ik heb ook al met Marc gereden.met de Savy.

Nou de dogbones en cups zijn ook binnen,samen met de Racing cluthbell,en 47T tands spur( :( ).
eindelijk heb ik het binnen :D

Damm dat tubetje HPI diff vet,is echt maar mini!,kun je dat siliconen olie,gewoon kopen eigenlijk,voor in de diffs?

Ach Len,

als je het op prijs stelt...dan rij ik toch even naar je toe! Vriend van me woont in de buurt! Dan zie ik hem ook nog eens. Nee. geintje!

Stuur maar lekker op! Weet je wat; stuur een colaatje mee, dan heb je nog het gevoel dat je me een drankje hebt aangeboden. 8)

Zo zo..Rai..jij pakt leuk uit! Ik bedoel een volledig alu savy. Heb je nog antwoord gekregen op de torens en bumpers?

[color=red zei:
Ray-man[/color]]Hoe heb je ook al weer die dempers verkort mrac,heb je een plastic spacer,busje aa de piston ziten?

Nee, ik heb 1,5 cm brandstofslang er in zitten. Werkt op zich prima! Ik kan als ik thuis ben wel een linkje sturen (ben nog op mijn werk.... :evil: )

[color=red zei:
Ray-man[/color]]en 47T tands spur
Ach, dat is een verhouding van bijna 2,8! Dat is altijd nog een stuk meer geijkt op snelheid dan de originele 15/49!

Ik probeer ehm een mailtje te sturen maar hotmail is onstabiel,hij zei dat het paste,maar kwam er toch achter dat dit niet zo was(de shocktowers passen zo niet,je had gelijk!).

Ik doe nu een voorstel,naar hem toe,ik laat het weten:)
Aleen hotmail ligt plat,bij mij :(

Normaal gesproken leg ik de onderdelen van mijn sav niet onder een vergrootglas, maar toevallig heb ik zo een bell in de woonkamer liggen..dus ff kijken:

Ok..uit de verpakking gehaald en...geen scherpe randjes aan de tandjes! (dat ruimt en het is nog niet eens 5 dec.)

Maar aan de andere kant..kan ik op je kiekje niet zien, waarom die van jou ergens scherp zou moeten zijn. Mmm...misschien kijk ik niet geod

lol,dat heb ik weer :? ,deze zat nieuw in de verpakking ook,das daar kan het niet aan liggen,het zit er echt niet fris uit,naar mijn mening.

Bedankt dat je effe gekeken hebt :D .

Trouwens dat alu gaat misschien niet door,omdat ik misschien nog meer zou moeten verandren,modden,er is geen zekerheid dat het past.

Dat gaat Lenno nog uitzoeken,ik ben benieuwt.

Aab de binnenrand zit het :?,misschien niet goed te zien op de foto,maar wel als ik ehm zo hier naast me heb liggen.

aha,jij hebt er ook 1 gehad?Of heb je het gezien of :D
Het is een Finepix Z602 inderdaad :D

Als ik je vertel dat je de foto hebt genomen met een belichtingstijd van 1/9 van een seconde, diafragma van 2,8 (Mmm...niet gek!!!!!), een ISO waarde van 200, om 22:47....snap je er waarschijnlijk helemaal nix meer van!

LOOOOOOOL

@Raimond: Ik had ook wat van dit randjes op mijn 17T clutch bell. Die komen van het frezen van de tanden. Of bij gegoten onderdelen een gietrandje van de mal. Kennelijk is een Chinees vergeten een schuurpapiertje er langs te halen, die heeft in ieder geval meer verdient en minder gedaan. :cry:

Invoerapparaat merk:FUJIFILM
Invoerapparaat model:FinePix S602 ZOOM
Bestand wijzigingsdatum en tijd:2006:10:12 22:47:21
Software:Digital Camera FinePix S602 ZOOM Ver1.00
Copyright:

Maare: ik heb weer een boel foto's gemaakt; ik heb vandaag de FLM diff cups ingebouwd in de FLM Hybrid Bulkheads (thx Lenno...). Foto album is via deze link te bekijken:
http://www.rc-junkies.nl/gallery/index.php?list=11&page=1

diffs-11.JPG

ik had al wel zoiets verwacht,marc :D

Mr Banaaan,ik dank je voor die foto's,ik zie nu hoe het allemaal een beetje in elkaar zit,om deSavy.

Diebulkheads sluiten mooi aan zo te zien 8O

Mooi mooi mooi,

erg mooi!

Heb ik niet opgelet? Mmm, dan maar vragen..motor en uitlaat?

Zeg maar gewoon Bart hoor...... :-D

En de pasvorm van dat FLM spul is echt zeer goed, het past allemaal perfect. Zoals je op sommige foto's kan zien heb ik de bulhheads afgedicht met Siliconen kit, maar de pasvlakken zijn zo nauwkeurig dat al het siliconenkit er tussen uit geperst werd... Echt goed dus; daar komt geen korreltje zand meer doorheen!

@ Buism01
De motor wordt een Collari .32 en uitlaat waarschijnlijk eentje die ik nog heb liggen..
Als het goed is wordt morgen de motor geleverd, een SPM koppeling heb ik nog liggen, en foto's van de inbouw van de motor volgen morgenavond waarschijnlijk...

maar zo te zien,gaan de bumpers van de X niet passen met de Alu bulkhead,zitten die schroeven er trouwens bij?,ik bedoel de inbus schroeven.Blijkbaar toch andere bumpers nodig met deze bulkheads :( :( :( :( :( :(

Raimond zei:
maar zo te zien,gaan de bumpers van de X niet passen met de Alu bulkhead,zitten die schroeven er trouwens bij?,ik bedoiel de inbus schroeven.Blijkbaar tooch andere bumpers nodig met deze bulkheads :( :( :( :( :( :(

Rai,

FLM heeft t allemaal op de SS gebasseerd. De oude welteverstaan! Dat betekent dat wij (de X-mannen) deze onderdelen wel kunnen gebruiken, maar ook wat onderdelen van een SS moeten gebruiken

Maw...je hebt de toren nodig van een SS. De aansluiting is anders dan die van de X. Je hebt ook een andere bumper nodig! Ook dat is anders. Dat zijn goedkope onderdelen. Check wel even of de skidplates...onder de torens wel te gebruiken zijn. Ik dacht van wel, maar zeker ben ik niet!

@Jaap/ Bart / Banaan, Col.32, hoe kom je zo bij die keuze? En heb je andere blokken overwogen?

Back