Raimond zei:
Ik ben wat traag van begrip soms,maar je hebt het afgeschuurt,met watervast schuurpapier?Of hoe heb je het gedaan?
Er is trouwens al een klein stukje metaal van 1 van de grote bevels af,das is op deze foto goed te zien
http://www.rc-junkies.nl/gallery/index.php?id=799
Geeft niets. Het is gewoon vervelend dat we geen kwartjes meer hebben, nu moet je wachten tot en de 20 cent en de 5 cent (nog steeds een stuiver) vallen. :wink:
Ik heb gewoon met grof schuurpapier de randjes weggehaald. Een Savage is grofstoffelijk opgebouwd, en zo behandel ik heb ook. Het moet snel en makkelijk kunnen, zonder gefriemel en pepriegel. En het putje in de bevel maakt niet zoveel uit, je pinion (13T) loopt hier toch niet overheen want dan komt-ie zo ongeveer tegen je diff cup aan. Tsja, goedkope tandwielen hè.
Ik heb in het verleden wel eens zo'n setje Bling Racing van eBay gehaald (
linkje). Dat weas de GPM Racing gearbox met hard stalen tandwielen, alu diff cup en spider gears. Die spider gears moet je gelijk weggooien, maar de rest is prima bruikbaar. Ik heb nog zo'n setje liggen als reserve (net als twee 43T, een 13T, lagers, NovaRC diff cup, HPI spider gears etc.) zodat ik bij calamiteoten dat erin kan schroeven. Maar de bevel gears zijn perfect en vertoonden na flink raggen nog geen slijtage sporen. Men is er niet postief over, maar dat geldt voor meer goedkope Hong Kong spullen van eBay. Achteraf is dat gewoon hetzelfde als de dure onderdelen in Nederland (alu GPM gearboxes voor USD 22,00 (2x + 6 dollar verzendkosten) en niet EUR 27,00 of meer per stuk. Duur is dus niet altijd beter.
@Bart: Welke van de motoren bevalt jou het beste voor raggen?