Burp
Forum veteraan
savage-man zei:
Geen probleem, carb kan je gewoon omdraaien. Deze motor is prima geschikt voor een Savage, wel is een geharde aandrijflijn aan te raden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
savage-man zei:
Burp zei:savage-man zei:
Geen probleem, carb kan je gewoon omdraaien. Deze motor is prima geschikt voor een Savage, wel is een geharde aandrijflijn aan te raden.
neoblader zei:http://www.critical-errors.com/documents/savgear.pdf
Burp zei:Iemand gaf een tip om de buitenbanden binnenste buiten te keren en dan één rondje ducktape erin plakken. Dan de banden weer terug op je auto. Zo balloonen je banden veel minder (volgens mij was het Zware Jongen die deze tip gaf)
Raimond zei:Als ik touwens van die Nova diff huizen neem,moet ik de schroeven,waarmee ik het diff in elkaar draai,voorzien van b.v locktide?
Zodat ie niet lostrilt,bedoel ik dan :?
Gert van Holten zei:Hoi,
Ik heb op mijn savage een sts .28 motor. Als ik de motor net gestart heb en ben aan het warm rijden dan begint de motor te ploffen bij ongeveer 3 kwart gas. Als ik snel reageer door het gas los te laten blijft de motor lopen ben ik te laat dan slaat hij af. Dit doet hij soms ook als hij al op bedrijfs temparatuur is. Weet iemand wat dit is??
Gert
Sleurhutje zei:Raimond zei:Als ik touwens van die Nova diff huizen neem,moet ik de schroeven,waarmee ik het diff in elkaar draai,voorzien van b.v locktide?
Zodat ie niet lostrilt,bedoel ik dan :?
Yep, gebruik wel blauwe want de rode krijg je alleen met een brander los. Je kunt ook de HPI Thread Lock gebruiken. Of die van Tamiya, is ook erg goed. Denk er ook aan vulringetjes te gebruiken voor je tandwielen zodat ze niet ten opzichte van elkaar in hoogte kunnen verplaatsen. En ook de lagers uitvullen zodat de diff niet in de gearbox kan heen-en-weer shuiven is van belang voor je bevel gears. Ruimte betekend versnelde slijtage.
Burp zei:Gert van Holten zei:Hoi,
Ik heb op mijn savage een sts .28 motor. Als ik de motor net gestart heb en ben aan het warm rijden dan begint de motor te ploffen bij ongeveer 3 kwart gas. Als ik snel reageer door het gas los te laten blijft de motor lopen ben ik te laat dan slaat hij af. Dit doet hij soms ook als hij al op bedrijfs temparatuur is. Weet iemand wat dit is??
Gert
Kan zijn dat hij wat te arm staat. Kijk ook goed of er geen luchtbellen in je brandstofslang zitten en of je geen last van valse lucht hebt. Boutjes van de kop goed vast zetten.