R
Raimond
Guest
is dat normaal?,die backplate zit er wat scheef op :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raimond zei:nee ik weet zeker dat het de foto niet is,kijk maar eens goed,de plaat loopt scheef tenopzichte van de motor mount plaat :?
Sleurhutje zei:Burp zei:@sleurhutje, ik heb voor de test nog wel een uitlaat van de Savage 4,6 liggen. Daar doet mijn 4,6 het geweldig mee. Laat maar weten of je die even wilt testen.
Gaarne maak ik van dit aanbod gebruik. Komend weekend dan maar weer (als het weer het toelaat).
Raimond zei:buism01 zei:Raimond zei:bedankt allemaal,ik zal er eens rondkijken
Nou ik heb via ebay,een gehele HD aandrijflijn besteld,kost wat,maar dan jheb ik ook hopelijk wat.Ik wil toch uiteindelijk een LRP Z 28 erop[ zetten.Kan ik nog meer stuk rijden .
s#%$ (censuur),heb ik net pech met die spurgear,ik had per ongeluk de 47T versie(ik wou de 49 versie,maar had blijkbaar niet goed gekeken) besteld,met de 16 T racing clutchbell,maar dat kan dus blijkbaar niet samen,oezo maak ik het op deze manier duur voor mezelf :evil:
Wel komt de 47T van pas met de LRP motor,maar dat duurt nog wel effe denk ik,voordat ik die heb.Moet ik nog de plastic spurgebruiken,kan mezelf wel voor de kop slaan :evil: ,dat krijg je als je wathaast hebt ermee....
Rai,
zo erg is die verhouding op zich niet; kan alleen zijn dat je inderdaad nogal op je achterwielen rijdt bij die LRP, maar voor je 4.1 is dit toch niet zo beroerd. De standaardverhouding is
15/49 = 3,266666667 of
18/49 = 2,722222222
Ik rij met 18/49 en ga naar 17/49 = 2,882352941*
Nu je eigen verhouding: 16/47 = 2,9375
Je zit er een beetje tussen in, waarschijnlijk wordt je savage wel een wheelie koning, maar je gebruikt feitelijk een zwaardere verhouding dan diegene die je nu gebruikt. Met andere woorden: minder acceleratie en meer topsnelheid.
* = Ik ga naar deze verhouding, omdat die STS vrijwel geen vermogen onderin heeft. Ik weet dat die motor niet helemaal lekker is, maar ik wil toch proberen m aan de praat te krijgen.....ik ben namelijk nogal eigenwijs :roll: Aangezien 18/49 een zwaardere verhouding is voor de motor, ga ik naar 17/49.
Hoi Marc!Goed dat je er weer bent!,fijne vakantie gehad?
Als je de oude nog hebt liggen,en je doet er niets mee,dan wil ik ze wel hebben in derdaad,kan ik eerst die aan aan gort rijden,voordat ik alles ga vernieuwen(ik wacht nog op de onderdelen).
Wat betreft je Die Motor,,een kennis van mij Met een Carson Rockwilder,die vliegt over de weg,met een LRP Z 28,ongelooflijk hoe snel dat ding gaat,en nog wel zonder versnellings,bak!
Ik zou zeggen als je die motor niet goed aan de praat krijgt,ga dan voor zo'n LRP,tis echt een superblok!
Trouwens mijn voorste diff ligt volgens mij ook aan gort,de bevels binnenin het fdiff dan dan,maakt te veel lawaai,Ik zal het eens uit elkaar halen,als ik nieuwe spullen heb.De grote bevels aan de aandrijfas waren al stuk dus.
Dat heb ik snel voor elkaar gekregen zeg 8O
buism01 zei:Sleurhutje zei:Burp zei:@sleurhutje, ik heb voor de test nog wel een uitlaat van de Savage 4,6 liggen. Daar doet mijn 4,6 het geweldig mee. Laat maar weten of je die even wilt testen.
Gaarne maak ik van dit aanbod gebruik. Komend weekend dan maar weer (als het weer het toelaat).
Ik ben nieuwsgierig naar je bevindingen!! Maar ik denk niet dat een uitlaat er voor zorgt dat een motor van zero naar hero gaat. Ik zet mijn geld nog steeds op de carb
Cheers
Burp zei:buism01 zei:Sleurhutje zei:Burp zei:@sleurhutje, ik heb voor de test nog wel een uitlaat van de Savage 4,6 liggen. Daar doet mijn 4,6 het geweldig mee. Laat maar weten of je die even wilt testen.
Ik ben nieuwsgierig naar je bevindingen!! Maar ik denk niet dat een uitlaat er voor zorgt dat een motor van zero naar hero gaat. Ik zet mijn geld nog steeds op de carb
Cheers
Vergis je niet in het belang van de uitlaat. Met een goede uitlaat kan je opeens veel meer vermogen krijgen, vraag maar eens aan de bigscale rijders onder ons....
Sleurhutje zei:Ik heb dezelfde "beperkingen" met zowel de originele STS carb als de HPI carb. .....haal ik zelf een nieuwe pijp (zaterdag jarig), anders leen ik die van Burp even.
Alle bevindingen posten we natuurlijk wel....