Ik heb ook al een geruime tijd (30/06/2006) een 710 icm. Mega ZX12 maar nog nooit mee kunnen rijden :cry:
Het probleem zit in de koppeling, ik heb ook al een lange tijd een CD3 gehad met een Centax, en dat werkte altijd!
Maar die van de 710 krijg ik het niet voor elkaar om hem te kunnen laten aangrijpen!
Één tankje stationair heeft die dus al gelopen, en staat nu (als nieuw) ca. 2/3 maanden stof te vangen

Maar aangezien er hier een mooi topic voor is zal ik hem binnekort weer tevoorschijn toveren en de koppeling opnieuw monteren.
Als het nog niet werkt zal ik hulp vragen! Ik heb het al geprobeerd volgende Serpent handleiding, en volgens een uitgave van de Mauto, maar geen van beide had succes
Hebben jullie een goede basishandleiding oid op internet voor me?
Ik heb misschien ook zo'n vermoeden dat de startbox de verkeerde kant op draait... hij draait nu de kant op waarin de motor amper op toeren komt.. dat lijkt mij juist de verkeerde kant op? :wink:
Hieronder de pics:
Ondertussen is die al wel voorzien van enige tuningparts, als alu diffs (ball) en nog meer maar ben ik al vergeten
Btw ik ben ook 16 jaar oud,... en heb het zo geregeld dat mijn pa me bijna elke zondag naar het circuit te Apeldoorn (AMCA) wilt rijden