Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
M7H zei:Ziet er goed uit....
En nu is het tenminste geen geheim meer, Serpent komt met een electro auto.......
Staat ook kort aangekondigd in het verhaal over het bedrijf, onder het kopje "company".....
BIG charlie zei:M7H zei:Ziet er goed uit....
IK heb hem ook al twee keer bekeken, maar ik vind het ondedeel "Engines" er slechter uitzien dan op de "oude" site....
Dit onderdeel komt ( naar mijn mening ) wanordelijk over en is onoverzichtelijk... :?
Greetz 8)
BIG charlie
TGXnut zei:set-ups lijken verdwenen
En nu is het tenminste geen geheim meer, Serpent komt met een electro auto.......
Staat ook kort aangekondigd in het verhaal over het bedrijf, onder het kopje "company".....
Nismo zei:Zoals sommige wisten zijn ze al een tijdje aan het testen ...![]()
Jaap J. zei:Nismo zei:Zoals sommige wisten zijn ze al een tijdje aan het testen ...![]()
En weten sommigen dan ook wie er Serpent-electrorijder gaat worden? Wordt dat een brandstofjongen of een electrojongen volgens die sommigen?
M7H zei:de electrojongen waar jij op doelt denk ik, zal bij XRAY blijven, en ik ben zelfs benieuwd als XRAY met hun 1/10 brandstof auto komt, wat hij zal gaan doen......
Maar, dit weet ik niet, mogelijk maakt hij volledig een overstap naar Serpent, om met de beide serpent auto's te gaan rijden, serpent kan zeker zijn expertise gebruiken.....
Verder, heb ik geen idee.....
Ik weet wel weer een aantal nieuwtjes op Serpent brandstof motoren gebied, maar die deel ik lekker niet.... :wink:
Matthijs NED 469 zei:nu nog een offroad 1:8 buggy....... :wink:
Haha, nee.... de 2, is snel genoeg, en dat is al aardig wat keertjes bewezen (ik vergelijk eventjes mezelf met de Ninja's tijdens de 3-uren.......glimpie zei:De DESTRUCTION drie komt uit!!![]()
Roelof zei:Ik kan mij voorstellen dat MAX ook de 35-plus mag gaan voeren onder zijn naam en dat dan ook de nieuwe Mega MF gaat worden of zullen ze nu eindelijk Sirio over hebben weten te halen nu Collari daar (met een deel productie) weg is.
M7H zei:Nee, ze hebben de DSII op een 2-tal punten verbeterd, door iets andere materiaal legeringen.......
M7H zei:Ik weet wel weer een aantal nieuwtjes op Serpent brandstof motoren gebied, maar die deel ik lekker niet.... :wink: