Algemeen Serpent Topic

• Topicstarter Topicstarter DiezeL
  • Startdatum Startdatum
Ziet er goed uit....

En nu is het tenminste geen geheim meer, Serpent komt met een electro auto.......
Staat ook kort aangekondigd in het verhaal over het bedrijf, onder het kopje "company".....

M7H zei:
Ziet er goed uit....

IK heb hem ook al twee keer bekeken, maar ik vind het ondedeel "Engines" er slechter uitzien dan op de "oude" site....
Dit onderdeel komt ( naar mijn mening ) wanordelijk over en is onoverzichtelijk... :?

Greetz 8)

BIG charlie

M7H zei:
Ziet er goed uit....

En nu is het tenminste geen geheim meer, Serpent komt met een electro auto.......
Staat ook kort aangekondigd in het verhaal over het bedrijf, onder het kopje "company".....

Dus ze hebben niet echt afspraken met XRAY omtrent electro/nitro-auto's blijkbaar...

Groeten,
JaZz.

Ach, hudy/xray, komt ook met een 1/10 nitro auto, dus ik denk juist dat ze hun markten willen verbreden, wat me een goeie zaak lijkt......

BIG charlie zei:
M7H zei:
Ziet er goed uit....

IK heb hem ook al twee keer bekeken, maar ik vind het ondedeel "Engines" er slechter uitzien dan op de "oude" site....
Dit onderdeel komt ( naar mijn mening ) wanordelijk over en is onoverzichtelijk... :?

Greetz 8)

BIG charlie

Klopt wel 'n beetje, dat heeft grotendeels te maken met de product database die er al was. Eigenlijk zouden de uitlaatjes en uitlaatbochten er niet tussen moeten, maar dat was op de oude site dus ook al zo, blijkbaar...
De database met producten wordt nog geupdate, er zijn redelijk veel producten die niet meer geleverd worden, die staan automatisch achteraan in de lijst, dan wordt 't ook wat duidelijker...

TGXnut zei:
set-ups lijken verdwenen

Het is inderdaad jammer dat de setups verdwenen zijn. Heeft er iemand enkele goeie setups voor een S710 voor de Belgische circuits? Vooral voor Roeselare en Rumst dan.

Komt het forum nog terug? Of is dit ook helemaal verdwenen?

M7H zei:
Ziet er goed uit....

Waar?

Nismo zei:
Zoals sommige wisten zijn ze al een tijdje aan het testen ... ;)

En weten sommigen dan ook wie er Serpent-electrorijder gaat worden? Wordt dat een brandstofjongen of een electrojongen volgens die sommigen?

de electrojongen waar jij op doelt denk ik, zal bij XRAY blijven, en ik ben zelfs benieuwd als XRAY met hun 1/10 brandstof auto komt, wat hij zal gaan doen......
Maar, dit weet ik niet, mogelijk maakt hij volledig een overstap naar Serpent, om met de beide serpent auto's te gaan rijden, serpent kan zeker zijn expertise gebruiken.....

Verder, heb ik geen idee.....
Ik weet wel weer een aantal nieuwtjes op Serpent brandstof motoren gebied, maar die deel ik lekker niet.... :wink:

M7H zei:
de electrojongen waar jij op doelt denk ik, zal bij XRAY blijven, en ik ben zelfs benieuwd als XRAY met hun 1/10 brandstof auto komt, wat hij zal gaan doen......
Maar, dit weet ik niet, mogelijk maakt hij volledig een overstap naar Serpent, om met de beide serpent auto's te gaan rijden, serpent kan zeker zijn expertise gebruiken.....

Verder, heb ik geen idee.....
Ik weet wel weer een aantal nieuwtjes op Serpent brandstof motoren gebied, maar die deel ik lekker niet.... :wink:

De DESTRUCTION drie komt uit!! :mrgreen:

Met nog mooiere plofs ?
Ik kan mij voorstellen dat MAX ook de 35-plus mag gaan voeren onder zijn naam en dat dan ook de nieuwe Mega MF gaat worden of zullen ze nu eindelijk Sirio over hebben weten te halen nu Collari daar (met een deel productie) weg is.

Matthijs NED 469 zei:
nu nog een offroad 1:8 buggy....... :wink:

Hebben ze al naar mijn weten 3 van gehad.... De Cobra, de Spirit en een Jeep met een achteruitmoduul.

glimpie zei:
De DESTRUCTION drie komt uit!! :mrgreen:
Haha, nee.... de 2, is snel genoeg, en dat is al aardig wat keertjes bewezen (ik vergelijk eventjes mezelf met de Ninja's tijdens de 3-uren....... :bye: Ninja.....) :wink:
Ook nog eens betrouwbaar, en dat voor dat geld.... :mrgreen:

Roelof zei:
Ik kan mij voorstellen dat MAX ook de 35-plus mag gaan voeren onder zijn naam en dat dan ook de nieuwe Mega MF gaat worden of zullen ze nu eindelijk Sirio over hebben weten te halen nu Collari daar (met een deel productie) weg is.

Nee, maar wel een heel leuke theorie, wellicht nog waar ook, maar is mij niet bekend.......

Nee, ze hebben de DSII op een 2-tal punten verbeterd, door iets andere materiaal legeringen.......

Zo als ik ook weet dat de grootste zuigerboer in Europa (die ook zaken doet met div. motoren fabrikanten) onlangs en aantal nieuwe zuigermaterialen op de markt heeft gezet met betere eigenschappen.....

1 van die nieuwe zuigermaterialen zit namelijk ook in mijn 35-plus :D

Maar ja, die ontwikkelingen in materialen blijven gewoon door gaan....

M7H zei:

Ja hallo...als je A zegt moet je ... :2gunfire: :-)

Back