probeer eens teachterhalen WAAROM het stug loopt/inveert, het komt vaker voor dan je denkt..., demonteer alle schokbrekers, en vergelijk voor & achter welke ophanging niet soepel loopt!, het heeft altijd wel een oorzaak, vaak komt het ook dat de draag armen die in het chassis vallen ook vaak net ff tedik zijn (zie voor schade gevalletjes mijn tip onder aan!!)
ik heb die hop-ups er op dat, dat ik de camberhoek & 2 graden too-ine.d. kan instellen, als de wielen vet schuin staan, komen de aandrijf asjes ook klem tezitten, en loopt de hele ophanging gewoon niet goed meer!
nog ff een tip voor alle TT-01'ers onder ons: als je je ophanging afbreekt, dat ronde, scharnierende, draai gedeelte wat in de badkuip valt, en kan bewegen dus, ga dan als volgt tewerk;
demonteer de ophanging geheel, lijm met 2 sec. lijm het gebroken deeltje, op de juiste plek, en zet het 'iets' klem in de bankschroef.
dan, als het droog is, boor het met 2,5mm door en door, kitspuit erop dat het kit erdoorheen, aan de andere kant eruit komt, en druk er vervolgens een passende dikke spijker door (van tevoren ff chekke of het goed past)
dan laten drogen, uitstekende delen v/d. spijker afzagen, vijlen, en klaar weer voor gebruik! (maar dan nu wel steviger dan nieuw, thevens kunnen alle ophangingen zo versterkt worden, als je veel rally rijdt!)