Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

hier wat pics van ge-update TT-01:: kwijl..
molbf.jpg

ik kan deze helaas niet groter want het was namelijk groter dan 75kb ook op 640x480

molbf2.jpg

dan nu een close up..

molbf3.jpg
..
en dan nog es van boven...

molbf4.jpg

en wat vinden jullie ervan? hieronder plaatje van hoe het ervoor was:
mijn%20ouwe.jpg

en>>?? :wink:

Mooi! :D
Wat is eigenlijk het grooste verschil tussen een tl-01 en een tt-01?
Nick 8)

Heey
Welke Onderdelen van de TT-01 passen Op de DF-02offroad chassis ?
Ik heb iedegeval Al een Alu baterijen houder.
Wat kan er nog meer op van de tt-01.

Gr.Mike

TT-01 rcdriver zei:
hier wat pics van ge-update TT-01:: kwijl..

en>>?? :wink:

ziet er mooi uit!

maar wat zijn die 2 schijfjes op het bovendek ?

is het niet raadzamer om de ontvanger 180graden te draaien, en de antenne draad via de andere kant van de motor naar achter tebegeleiden ?
ik mijn ontvanger helemaal achter o de op de accuhouder gemonteerd, resultaat lagere draad boven je auto, verdere ontvangst, en minder kans van storingen van uit de motor!
(check de foto's eerder geplaats hierzo)

die 2 schijfjes waren gewichtjes, beetje improvisatie..
en die regelaar vind ik wel fijn zo, heb nog nooit storing gehad, alleen minder bereik, maar dat maakt op ons circuit niet uit...
en ik vind het toch fijner dat er aparte topics worden geopend, deze word alweer beetje lang... als je die moet doorlezen, vinden jullie niet?

Ik snap best dat jullie dat fijner vinden, maar ik heb absoluut geen zin in 50 verschillende topics over de TT-01 (of welke andere auto dan ook) te hebben. Als je generieke vragen hebt, die over verschillende chassis kunnen gaan, dan kun je daar een apart topic voor openen. Wil je weten hoe je jouw TT-01 120 kan laten lopen of welke verhouding het beste gaat, dan vraag je dat hier. Af en toe staan we het oogluikend toe dat er een apart topic wordt geopend, maar liever niet. Voorlopig hebben jullie 26 pagina's gevuld, dus zo slecht bevalt het niet en ons bevalt het wel prima.

Goed, ik heb nog even wat geveegd. We gaan nu :ontopic:, zonder al te veel te ouwehoeren tussendoor en niemand vat algemeen grappig bedoelde uitspraken persoonlijk op, dan kunnen we er weer helemaal tegen. :teacher:

Jaap J. zei:
Goed, ik heb nog even wat geveegd. We gaan nu :ontopic:, zonder al te veel te ouwehoeren tussendoor en niemand vat algemeen grappig bedoelde uitspraken persoonlijk op, dan kunnen we er weer helemaal tegen. :teacher:
je hebt wel 2 blz geveegt is het niet? het stond eerst op 29 toen op 27 en nu op 25....
ik ga weer on topic..
ik ga een verslagje maken over mijn wedstrijd a.s zondag.
eventueel met foto's., let op dit gaat wel over de TT-01 tegen alle andere betere merken.. ik laat het jullie horen. alle prestaties van mijn ding.
als jaap et goed vind plaats ik het hier, maar waarschijnlijk is het terug te vinden onder algemeen rollend materieel of deze index.. van electro auto's maar dan een aparte topic

florian ik neem zondag mijn camera ook wel mee zal dan ook proberen wat pics te schieten die kan ik dan wel naar jou sturen.....kun je die bij je verslag doen.
het is te hopen dat je nou met je tt-01 lekker in de B finale mee kan rijden.
ik ga voor een 5e plek in de A finale.
ga zaterdag trainen op het circuit dus kan dan mijn wagen nog wel wat beter krijgen( is de bedoeling want heb er nog nooit getraind).

TT-01 rcdriver zei:
als jaap et goed vind plaats ik het hier, maar waarschijnlijk is het terug te vinden onder algemeen rollend materieel of deze index.. van electro auto's maar dan een aparte topic

Jaap zegt: een verslag van een wedstrijd is altijd leuk om te zien. Dat zou ik niet hier zetten, maar daar zou ik een apart topic voor maken, dat lijkt me overzichtelijker. Ik ben benieuwd!

Jaap J. zei:
TT-01 rcdriver zei:

Jaap zegt: een verslag van een wedstrijd is altijd leuk om te zien. Dat zou ik niet hier zetten, maar daar zou ik een apart topic voor maken, dat lijkt me overzichtelijker. Ik ben benieuwd!
ok maar verwacht er niet al te veel van he.. :P het is maar een clubwedstrijd .. ik zal ook veel pics nemen, maar vanaf nu weer even on-topic.
de prestaties van de TT-01 en mankementen plaats ik ev. wel hier. maar dat is voorlopig niet nodig

Hey
Welke tt-01 tuning parts passen op de DF-02 chassis
Ik weet iedegeval dat de batijen strook iets te groot is.
Motor houder van alu past goed en die heb ik al.

Gr.mike

hoe zou ik (niet persoonlijk opvatten) moeten weten of mijn onderdelen op een df-02 passen ( off-road) ik weet wel dat er een paar op de gravelhound passen maar niet veel
gr florian

Heey
Ik vraag het ook niet alleen aan jou
Gewoon aan de mensen.
Ik heb zelf ook een gravalhound met kogellagers,
Mzzls

niet met zekerheid, maar:

-alu aandrijf-as
-diff's
-alu koelribben

dat van die alu motor-montage plaat verbaast me, want die zit bij de DF tenopzichte v/d TT gespiegeld, en heeft aan de vlakke zijde uit het midden een uisparing... dat ie dan past...

Back