H
HansGSI
Guest
okay, bedankt, dat is duidelijk! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
TT-01 rcdriver zei:hier wat pics van ge-update TT-01:: kwijl..
en>>?? :wink:
je hebt wel 2 blz geveegt is het niet? het stond eerst op 29 toen op 27 en nu op 25....Jaap J. zei:Goed, ik heb nog even wat geveegd. We gaan nuntopic:, zonder al te veel te ouwehoeren tussendoor en niemand vat algemeen grappig bedoelde uitspraken persoonlijk op, dan kunnen we er weer helemaal tegen. :teacher:
TT-01 rcdriver zei:als jaap et goed vind plaats ik het hier, maar waarschijnlijk is het terug te vinden onder algemeen rollend materieel of deze index.. van electro auto's maar dan een aparte topic
ok maar verwacht er niet al te veel van he..Jaap J. zei:TT-01 rcdriver zei:als jaap et goed vind plaats ik het hier, maar waarschijnlijk is het terug te vinden onder algemeen rollend materieel of deze index.. van electro auto's maar dan een aparte topic
Jaap zegt: een verslag van een wedstrijd is altijd leuk om te zien. Dat zou ik niet hier zetten, maar daar zou ik een apart topic voor maken, dat lijkt me overzichtelijker. Ik ben benieuwd!