Als beginner willen vliegen!

gaaf! goed idee mooi vliegtuig, ik ben vandaag naar de winkel geweest voor mijn easystar, hij was uitverkocht:( maak k heb hem besteld!

Vliegen lijkt me ook erg leuk ik heb al een dingen gelzen als beginners vliegtuigen maar moet je er ook speciaal een trainer ofzo bij hebben (dat heb ik wel is gehoord namelijk) of kan je het jezelf aanleren??

Groet nicole

je kan het gewoon jezelf aanleren, maar het beste is echt naar een club gaan!
dat is trouwens ook veel lueker altijd gezillig en je bent niet steeds zo teleurgesteld als je crasht!

BalckBird

Jeej een vrouw op het forum!

:P (sorry voor mij blijheid :P)

je hebt dus electro en brandstof, dat is je eerste keus?

voor electro zijn de eazystar, minimag en eazystar goeie beginnersvliegtuigen, en voor brandstof moet je neit bij mij zijn ;)

nee ik merkte wel dat de meeste electro vliegtuigen het meeste geschikt zijn voor beginners. Maar ik weet niet hoe het met vliegen is maar weet dat je met brandstof boten bijv. niet overal mag varen ik weet niet hoe daqt met vliegen is.

Ik en een broer van me rijden vaak om een strand met offroad auto's (brandstof offcourse :D ) in de buurt hier somos komen we daar ook andere tegen maar we zijn niet echt lid van een club volgens mij zijn die niet echt in de buurt hier aangezien ik nog niet me rijbewijs heb (ben ik wel mee bezig :D ) kan ik niet overal heen en aangezien me ouders ook niet altijd voor me klaar staan.

Groet nicole

Ik ben helemaal in de war,,,

Mischien gaat die koop van de minimag weer niet door :S ik ben echt helemaal in de war, want invergeleken met de minimag is de cesna niks...

en een nieuwe minimag is weer zo duur,,,
:S

Hey Igor,

valt er geen deal te sluiten met je ouders??

Ik neem aan dat ze wel doorhebben dat je hard aan het sparen bent. Kunnen ze het bedrag dan niet voorschieten?

Mocht je na het ontvangen van je model geen tijd meer besteden aan de beloofde klusjes, kunnen ze altijd nog je model weer afpakken tot je ze wel doet en als je het zelf goed plant heb je tijd voor beide.

-Micha

Hey Igor,

Ik heb net mail gehad van conrad en ze hebben de cessna afgeprijst naar 99,- euro inplaats van 130,-

mdewals zei:
Hey Igor,

valt er geen deal te sluiten met je ouders??

Ik neem aan dat ze wel doorhebben dat je hard aan het sparen bent. Kunnen ze het bedrag dan niet voorschieten?

Mocht je na het ontvangen van je model geen tijd meer besteden aan de beloofde klusjes, kunnen ze altijd nog je model weer afpakken tot je ze wel doet en als je het zelf goed plant heb je tijd voor beide.

-Micha

Ik ben zowizo niet van plan om er meer dan 200 euro aan uit te geven, dus ik koop of een 2ehands minimag of een cessna...

Hoe bedoel je :P?

zonder zender kan je niet vliegen :P

ik ga of voor de minimag 2ehands en anders de cessna!

ja maar je wou niet die minimag met zender kopen , dus moet ej wel een losse zenderset kopen?
en dat ga je denk ik niet redden met 50 euro :P

Back