Andrea Gail (1:30)

En waar blijven jou playboy kalenders Droop? :wink: net als stoppel in zn bugsier :D
Speciaal voor Christian:

AndreaGail073.jpg

Eén dame in euh... zomertenue. :D

AndreaGail075.jpg

En de Playboy was ook aan boord.
Om de originaliteit te behouden is dit wel degelijk de frontpage van de Playboy in oktober 1991. ;)

Ik ga nu nog de stoel voor de schipper maken en vervolgens mogen de ramen en het dak mét de binnenverlichting gemonteerd worden.

Wordt vervolgd.

Droop

Hahahahahahaha geweldig!! :lol: :lol: :lol: :lol: Klasse droop!! Hahahahahahaha :lol: :lol:

De schipper was natuurlijk de playboy aan het lezen waardoor die de fax miste waar je het op de vorige pagina over had :lol:

En dan wel aan mij denken he als je er naar kijkt :wink:

Christian..

Laatst bewerkt door een moderator:
Draadje helemaal over het hoofd gezien, kwam via een linkje op een pagina terecht en zag de naam Andrea Gail. Ik dacht waar ken ik die naam toch van,

perfect_storm_1-796069.jpg

Draadje hou ik zeker in de gaten;-)

Van de film dus die opgenomen is in droopy'kes vijver in zijn achtertuin :wink:

Ik weet niet of het verstandig is om in 2009 de Werkschependag bij Droopy'ke te houden...
Een uurtje in het water en een dag later staat de roest al op de dekken!:confused:

@Roel:

wist je niet dat er aquarium en vijverliefhebbers zijn die de hardheid van het water in hun bassins met zwavelzuur/accuzuur te lijf gaan? Roest op je modelschepen is dan een aangenaam bijkomend voordeel.

Jos

Droop,

Ik mis toch wel een essensieel onderdeel in je stuurhut hoor, hoe kun je nu genieten van die kalender zonder het genot van een bakkie :morning:. Even wat restmateriaal en huppekee je hebt zo een koffiezetapp. inelkaar :rolleyes:. Ik heb het bij aankleding van stuurhutten meer gezien de afgelopen dagen :cool:

Gr Martin :D

Hahahahaha :lol:.

Een koffiezettertje? Toeval wil nu dat ik gisterenavond nog een koffiekopje in de stuurhut heb geplaats. De koffiezetter maken is geen probleem maar het glazen kannetje... . Eens kijken wat ik nog aan restantjes heb liggen.

Droop

@Dr. Evil: Ik heb hier nog enkele figuurtjes liggen die ik misschien nog kan gebruiken aan boord van de Andrea. Daar ben ik nog niet helemaal uit... . :wink:

Onder lichte druk van enkele collega-modelbouwers heb ik me toch laten overhalen om een koffiezettertje te maken :lol: :

AndreaGail083.jpg

Een stukje doorzichtig plastic sprue kwam goed van pas om het kannetje te maken. Het handvat is gemaakt van een klein kettingschakeltje. Verder zien we ook nog een Marlboro-onderleggertje (kwestie van geen koffie te morsen op tafel :rolleyes:), een pakje sigaretten, een asbak mét sigaret en een kopje koffie.

En geloof me... jullie willen écht niet weten hoe klein die spulletjes zijn.
zoeken.gif

Wordt vervolgd,

Droop

hahaha die Droop, is het geen feest van herkenning ;)

Heeft een aardig idee hoe klein het is heeft ervaring in 1:50 met koffiezetters :rolleyes: en asbakken dan wel parallelpassers en barometers ;)

Keep up the good work

Gr Martin :D

hadden

Anders gewoon een koffiepot, zou er op die schepen zoveel luxe geweest zijn?

Nou wij hadden al 220 volt wisselstroom hoor (generator dus)
En ik zit nu al 20 jaar aan de wal
En had de laatste 10 jaar van mijn vaarderij
Al een koffie automaat en een wasmachine.
Misschien ook wel een vibraa maar dat weet ik niet zeker meer hoor:confused:
mvg
Frederik:D

Back