Stevo
Forum veteraan
Misschien ook wel een vibraa
Vibraa als in vibrator? of is het een scheepsterm en moet ik mij er iets anders bij voorstellen

Stevo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ook wel een vibraa
Ik had geen inkt meer om het verder te schrijven hoorVibraa als in vibrator? of is het een scheepsterm en moet ik mij er iets anders bij voorstellen
Stevo
Ik mis de suikerklontjes nog... oh nee, doe maar zoetjes!Onder lichte druk van enkele collega-modelbouwers heb ik me toch laten overhalen om een koffiezettertje te maken :lol: :
![]()
Een stukje doorzichtig plastic sprue kwam goed van pas om het kannetje te maken. Het handvat is gemaakt van een klein kettingschakeltje. Verder zien we ook nog een Marlboro-onderleggertje (kwestie van geen koffie te morsen op tafel), een pakje sigaretten, een asbak mét sigaret en een kopje koffie.
En geloof me... jullie willen écht niet weten hoe klein die spulletjes zijn.![]()
Wordt vervolgd,
Droop
Ik mis de suikerklontjes nog... oh nee, doe maar zoetjes!
Ongeloooooofelijk vakwerk!![]()
![]()
Gezellig, niet? De foto's passen nu wel zo'n beetje in de eindejaarssfeer. :xmas:
Moet het nog nieuwjaar worden dan in belgie? :lol:
Hebben we dat al niet bij Martin '70 gezien?
Weten jullie wel hoeveel bouwtijd dat kost?
Bouwtijd die dan niét gebruikt kan worden voor essentiele zaken zoals aandrijvingen enz...nweer:
Nu we met 6 maand vertraging een (voorlopige) regering hebben lijkt het mij logisch dat we het nieuwe jaar ook wat later zullen inzetten... :lol:.
Best weer een geslaagd project die AG, Droop. Je blijft me keer op keer verbazen.
@ allen: Euh... :shock: :lol:
Het bouwproces aan de Andrea staat nu terug op een laag pitje aangezien m'n baas wou dat ik vanaf vandaag terug z'n gelederen zou vervoegen.
Met andere woorden: Het verlof zit er op en de plicht roept.![]()
Met een beetje geluk verschijnt de volgende update met het weekend.
Droop